22.01.2005 г., 21:27 ч.

Приятелки 

  Есета
6291 0 3
1 мин за четене

                  

  Сякаш беше вчера, когато с теб кръстосвахме прашните улици на стария ни квартал, когато чистосърдечните усмивки не слизаха и за миг от щастливите ни лица, а кръвта ни кипеше буйна като вино. Гребяхме с препълнени шепи от живота и от младостта, мислехме, че изворът им е бездънен. Обмисляхме своите планове и заедно посрещахме всичко. Споделяхме тайните и копнежите си една на друга и винаги намирахме разбиране в милия приятелски поглед. Тръгнахме заедно, ръка за ръка,  по дългата, криволичеща, осеяна с неизвестности улица на разноликия живот. Заедно преживяхме и трудности и радости, никога не се деляхме и затова бяхме силни, защото никога не се предавахме!Живяхме една за друга, за да се крепим взаимно и да оцелеем заедно до финала на нашите пътища.
  Животът ми обаче се промени коренно и раздели пътищата ни...Аз заминах надалече в един различен свят, конструиран от празни илюзии и лъжи. Сега се чудя как можах да пренебрегна чувствата си!Сгреших...знам и вечно ще нося тежкия кръст на емигранта.
  Но искам все пак да знаеш, че каквото и да става ти завинаги оставаш в изстрадалата ми, прокълната от съдбата душа. Искам да ти кажа, че, дори и на Плутон да се намирам,  духът ми винаги ще бъде с теб. Щом изпаднеш в нужда,  погледни нагоре към небето и виж звездите, ще си спомниш за последната ни вечер заедно, когато дарихме на светлите небесни тела нашите млади и неопитни имена и ще усетиш тъжната песен на сърцето ми и ще се увериш, че то вечно ще е с теб, независимо от принудената ни физическа раздяла.
  Заедно се родихме, заедно порастнаххме и заедно ще умрем, дори и свръхспособна сила не е достатъчно могъща за да разруши вечното ни упорито приятелство. Вечно ще те нося в себе си! Обичам те и до последния си дъх, приятелко!...

 

 

 

 

 

пп.: За наи-добрите ми,единствени и истински приятелки-Валя,Дора,Стефка и Мартина.ОБИЧАМ ВИ!

© Теодора Дамянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • много ми харесва истинско е!!!6-ца от мен
  • Много ми харесарадвам се че имаш истински приятелки-те наистина са богатство и то наий-хубавото.да можеш да споделяш на някого,да му имаш доверие
  • много е тажно написаното ........ но понякога в живота става така найстена .... браво за написаното !!!
Предложения
: ??:??