28.10.2007 г., 12:25 ч.

Прости ми, защото съгреших... 

  Есета » Други
1891 1 5
1 мин за четене
 

Често пъти този недостатък ни кара да правим неща, които на практика отхвърляме.

 

Често пъти се питаме защо и също толкова често правим грешката да обвиняваме другите, а не самите себе си. Винаги смятаме, че нас ни боли повече, отколкото другите, че ние винаги страдаме и ни мачкат по всевъзможни начини. И докато се усетим, сме отново сами в празната стая, тефтерчето с телефонните номера е задраскано, снимките са скъсани, вратата е заключена...

 

Всъщност искам да мина на конкретната тема, без да правя повече заобиколки. Да, светът и животът понякога са наистина жестоки, но това не трябва да ни пречи да бъдем добри към себе си и останалите. Трудно е да кажеш това на човек, който е злопаметен. Има едно такова момиче и аз добре го познавам. Тихичко и добричко, понякога и страшно раздразнително друг път. По една или друга причина до сега върху него се бе изляла отрицателна енергия. Всъщност това стана малко по малко и тя го натрупваше вътре в себе си. Цялата злоба попиваше в съзнанието й и оставаше като мрачен спомен. Тя много пъти ми е споделяла, че не може да излее негативното върху друг човек, за да се освободи и затова винаги е мрачна и нещастна.

 

Не знам как бих могла да й помогна. Казах й да прости на тези, които са я наранили, но тя не знае как.

Доколкото ми е известно и най-големите гении са имали подобни пропуски, не са знаели, не са могли да разберат наглед простите неща.

Аз самата не зная как да й обясня какво е прошка и кога наистина си простил, кога това не са просто думи.

 

Ако някой знае как се прощава, моля Ви да пише, защото тя много страда. Благодаря Ви!

© Амелия Йорданова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • да простиш не значи да забравиш,а да дадеш шанс на провинилия се да се поправи!
  • мане к'ва глупост
  • Да простиш, означава, че си духовно извисена личност..Наистина хубава тема.Вечно актуална..
  • Да простиш значи да освободиш себе си. И точно там е разковничето. Ако уважаваш и обичаш себе си трябва да го направиш.Говоря по принцип,но това касае и конкретния случай. Благодаря ти за темата. Много е хубава и .... ВАЖНА - ПРОШКАТА,като действие.
  • Много важни въпроси поставяш,Надя!Най-трудно е да простиш!Но не е невъзможно!Защо не се обърнете към книгите на Луиз Хей,в които има практически съвети!
Предложения
: ??:??