25.09.2010 г., 22:10 ч.

Пуснете светлината 

  Есета » Социални
1852 0 4
2 мин за четене

Пуснете светлината

 

Да, пуснете светлината. Светлината е хубаво нещо. Пуснете я, пуснете я.

Хайде, де. Пуснете я, какво чакате? Нали човешкият организъм изпитва естествена биологична нужда от светлина?

Или всъщност...

Всъщност, защо да я пускате? Да, да, защо да го правите?

Какви глупости съм писал досега. Светлината било хубаво нещо.

Отказвам се от думите си.

Не знам какво ме е било прихванало, господин съдия.

Наистина не знам.

Но знам едно.

Светлината е лошо нещо.

И трябва да бъде забранена! Със закон! И всеки, който даже си помисли да я пусне, трябва да бъде публично изтезаван, след което екзекутиран! Да, така трябва да стане!

Божичко, я си представете, че светлината вземе, та премине през завесите,които сте пуснали, за да не гледат съседите ежедневните ви караници! Или пък как съсипвате от бой жена си и децата си!

Или може би как се напивате до смърт, и лазите на четири крака като долно псе по пода в собствения си стомашен сок, примесен с парченца от предишното ви ядене!

А я си представете за момент, че тя можеше да преминава през клоните и листата на дърветата, издигнали се над пейките пред блока и вземе да попадне върху вас точно, докато си взимате така жизненоважната доза!

Господи, помилуй!

Ами ако случайно проникне през черните, хромирани стъкла на чисто новия ви джип и малко петънце от нея попадне върху парите ви, които вие така усърдно сте събирали от наркотици, проституция, рекет и прочие?

Направо не ми се мисли.

А, още по–лошо! Да проблесне, да се отрази от чисто новия ви пистолет, да ви заслепи и да изстреляте куршум, който да не уцели целта си! Ужас! У-ЖАС!

Или да я видите как проблясва в огледалото в спалнята ви, докато изневерявате на половинката си с най–добрия му приятел/най–добрата й приятелка? Или пък може би да я видите, отразена в очите на момичето, чийто дрехи разкъсвате, и което сте приклещили до някое дърво в безлюдния парк?

А да вземе да премине през коридорите на парламента, и разкрие какво точно се прави всъщност с всичките пари? Страх ме е дори да си го помисля!

И, пригответе се, възможно най-ужасното! Ле-е-е-е-е-е-екичко да ви освети, докато си плащате подкупа, за да излезете отново на свобода? Немислимо! Та нали България се нуждае от вас? От всички вас, крадци, убийци, изнасилвачи, наркомани, дилъри, и пияници? Вие сте гръбнакът на нашата нация! Без вас страната ни няма как да просперира! Невъзможно е да останете в затвор! Бъдещето на родината да седи зад решетките? Не! Трябвате ни навън, на улиците, волни като птички! Трябвате ни вие, не някаква си там пуста светлина! Ние трябва да живеем в пещери, за да може всичко да ни е тъмно, спокойно, приятно и уютно. Даже предлагам и да се изпрати ракета, която да взриви слънцето! За да нямаме абсолютно никакви проблеми!

Не, недейте да пускате светлината. Светлината е лошо нещо. Недейте да я пускате, недейте.

© Боян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??