23.07.2013 г., 21:38 ч.

Работа с подсъзнанието за реализиране на СЪЩЕСТВЕНИ и други неща 

  Есета
2152 0 0
6 мин за четене

Работа с подсъзнанието за реализиране на СЪЩЕСТВЕНИ и други неща

 

Подсъзнанието на човека е ИНСТРУМЕНТ неизползван – чудотворен инструмент, невероятна сила – неизползването на подсъзнанието е равно да имаш ЗЛАТО и да нямаш пари. Подсъзнанието е свързано със СТИХИИТЕ и планетите – и ако задействаме подсъзнанието можем да задействаме МОГЪЩИ сили… Когато човек си поставя ЦЕЛИ и работи за тяхното ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ това е човек разумен и достоен. Фактически ценностната система, семейството, РОДА, расата, държавата, гените всичко това, което определя СЪДБАТА на човека намира отражение първо в подсъзнанието. А подсъзнанието се задейства по пътя на ВНЕДРЯВАНЕ на мисълта, на идеята в него – това в живота става по пътя на повторението – родителите, обкръжението, кръвта – всичко това са ИЗТОЧНИЦИ на идеи и информация; тези идеи просто проникват, влизат постепенно в подсъзнанието и подсъзнанието ЗАДВИЖВА обстоятелствата – така се ражда съдбата – всичко в жизнения път на човека…

 

Когато човек обаче порасне и се ОСЪЗНАЕ като личност вижда, че много неща в НЕГОВИЯ живот не му харесват; може в даден момент да се почувства като затворен в клетка – несвободен и сериозно обусловен и тогава започва да мечтае да се измъкне от клетката; но с времето ВИЖДА, че измъкване от клетките и системите НЯМА… И все пак духа му по необходимост ВЕЧНО се стреми към свобода – човек започва да разчита на различни „други“ системи и „мехлеми“ – религии, философии, организации – все мечтае да дойде щастието, то не идва… Започва понякога да се замисля човек и за ТОВА, а дали щастието не се заключава не в ПРИСЪЕДИНЯВАНЕТО към нещо ново, а напротив в ОСВОБОЖДАВАНЕ от ценности, системи и религии - от „банките“, чиито ПРОЦЕНТИ изправно плаща, но вижда, че така ще си плаща цял живот и спасение няма… Затова човек тръгва по ПЪТЯ на освобождаване от заробващите системи…, поставя си НОВИ цели, скромни, но достижими, старае се да достигне РЕАЛНО щастие… Разкръстването НАПРИМЕР е подобна идея... И практическото ОБЩУВАНЕ с природата, като източник на жива /“жива“ значи енергия от природата/ е ПЪТ на натрупване на здраве, сили – на придобиване на светлина, воля и път – намиране целта на живота…

 

Нарисувах картината на НАЧАЛОТО на творческото възстановяване, освобождаване от заробващите системи, споменах за източника на ЖИВА – природата – поставяне на РЕАЛНИ цели и стремеж за осъществяването им – но ТОВА е само началото на вечното творчество, което е в състояние да доведе човека до нов ЖИВОТ, ново оформяне на себе си, реализация на живот за ДУШАТА и духа… И точно тук, на това ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНО „място“ от човешката еволюция или живот, място, което много хора НИКОГА не достигат, на това място е именно уместно човек да се научи да поставя на ПОДСЪЗНАНИЕТО директно задачи за изпълняване. Подсъзнанието РАЗВИВА незнайна за нас стратегия; то така подрежда обстоятелствата, че дава реализация на „НЕВЪЗМОЖНОТО“ за нас… Може със сигурност да се каже, че подсъзнанието е реална и МАГИЧЕСКА сила, която само чака РАЗУМНА формулировка на ЗАДАЧИТЕ, които то с радост изпълнява – трябва само да му кажем на понятен за него език какво искаме – то ще ИЗПЪЛНИ…

 

***************

Сега вече, като дадох идеите за необходимостта от използване на подсъзнанието, моята задача е много лека – само да ви дам ТЕХНИКАТА на общуване с подсъзнанието и поставяне на ЗАДАЧИ за него. А техниката е много проста. Човек трябва да мисли ежедневно за ЦЕЛИТЕ – големите и основните на своя живот – и по-малките цели… Да предположим, че вижда някакви цели, малки или по-големи; да речем, че е осъзнал себе си като НЕДОСТАТЪЧНО весел, осъзнал се е като мрачен и тъжен човек, прекалено ВГЛЪБЕН в „безцелни“ цели, в глупости… това едно – и да речем, че някой му е доказал ВРЕДАТА от прекаления егоизъм, който нарушава правдата и изпраща човека в бездната на ДЕГРАДАЦИЯТА… И така, този човек иска да постигне ДВЕ съществени ТОТАЛНИ цели в случая: увеличаване на веселието и второ – НАМАЛЯВАНЕ на егоизма… Има и други съществени цели, като например оздравяване на ОРГАНИ и системи в организма на човек; като например ДЕЗИНФЕКЦИЯ или очистване на тялото; удължаване на живота – активизиране на някои жлези, увеличаване потока от съществени за здравето ХОРМОНИ… – връщане биологическия часовник назад – накратко казано ПОДСЪЗНАНИЕТО може всичко. Ама самия човек трябва да бъде на НИВО – истински човек на съвестта, достойнството и правдата… има изисквания, условия ВСЕ пак… „тежка е царската корона“…

 

И така, човек иска в случая примерно две неща – увеличаване на веселието и – намаляване на егоизма… Подготвя молив и лист и ляга или сяда удобно и започва да отпуска ръцете си – главно до китките, ПРЪСТИТЕ на ръцете и дланите – преминава МИСЛОВНО от едната ръка на другата и обратно, докато не почувства тотално отпускане на ръцете – тежест първо и почти „изчезване“ на ръцете; после взема молива и ПИШЕ – писането е задължително в тази техника – пише целите си на листа с отпуснатата ръка и ТОВА е – няколко изречения и крайръката, като пише в това ОТПУСНАТО състояние изпраща целите ДИРЕКТНО в подсъзнанието. Когато човек отпуска - разхлабва - ръцете, съзнанието му влиза в ПРОМЕНЕНО състояние ПОДОБНО на сън и обърнете внимание, че след изписването на целите на листа той – човек - КАТО че ги „забравя“, забравя някак си - уж - какво е написал – точно това поставяне на целите и тяхното „ЗАБРАВЯНЕ“ е в основата на магията за задействане на подсъзнанието… След известно време, след десетина дена МОЖЕ сеанса да се повтори със СЪЩИТЕ или подобни цели и така ДО безкрайност… работа с подсъзнанието за ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ на реалности…

 

И още една техника, малко по-сложна за поставяне на цели пред подсъзнанието – да застане човек мислено до една река или ВОДОПАД и там под реката или водопада - „под“ шума на реката - да си представи пещера – да „влезе“ в нея и да ФОРМУЛИРА какво иска от подсъзнанието; може да си въобрази картини, съответстващи на ЦЕЛТА – подсъзнанието разбира от картини, то ще задейства силите… но е нужно ДЕСЕТИНА пъти примерно сеанса да се повтори – подсъзнанието изисква повторения - докато МУ стане ясно КАКВО се изисква от него; повторете да речем след ДЕСЕТ дена същото и т.н… Ако предположим, че искате подмладяване, а то зависи от хормоните, и тогава подходяща картина за хормоните е следната. Представяме си например – в пещерата под реката – ЧЕТИРИ лейки – на първата е написано: „Хормон на стареенето“ – в тази лейка няма даже капка от този хормон или една-две капки; на втората лейка е написано „ТЕСТОСТЕРОН“ – половия хормон – пълна догоре; на третата – „соматостин“ – хормона на растежа – лейката е пълна догоре; на четвъртата лейка е написано „МЕЛАНИН“ – хормона на младостта – ПЪЛНА догоре… Идентифицираме тялото си с лейките и край... Поставяме началото на подмладяването в случая...

 

Накрая ще кажа, че подсъзнанието НЕ обича и не разбира думичката, частичката „НЕ“ – затова във ФОРМУЛИРОВКИТЕ тази частичка, или пък думичката „НЯМА“, не бива да участват – да няма ОТРИЦАНИЕ…**

 

Опитайте да приложите казаното…

 

Лесничея                                                                                                        23.07.2013 г.

 

** - Указаната тук информация за техниките за работа с подсъзнанието е дадена от писателя Георгий Сидоров в неговите книги…

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??