15.01.2009 г., 18:51 ч.

Размисли 

  Есета » Лични
1441 0 0
1 мин за четене
 

В последно време предпочитам да наблюдавам живота и хората отстрани. Просто да си седя и да си гледам. Да анализирам, да оценявам. Честно казано напоследък не откривам нищо ново. Усещам безмълвния им гняв и неудовлетвореност от това, което са, криейки го зад гадните си физиономии.

 

 

Хората са станали агресивни. Агресията е фаза на омразата. И ще я има ВИНАГИ, докато един прекрасен, слънчев ден всички ние не се опитаме да станем съвършени (би било чудесно); докато не се опитаме да превърнем любовта в изкуство да обичаш и да цениш, че те обичат; докато не направим света такъв какъвто ние го виждаме. А аз съм убедена, че всички хора по света са добри и мили - просто добротата е заложена в тях и само трябва някой да я отключи. Повечето хора се правят на лоши, за да не покажат истинската си същност, за да се предпазят сякаш от нещо (от гадния Свят). И може би този свят е виновен затова човешките същества да се превръщат в затворени, ходещи на работа без желание, изплашени, стресирани, безцветни хора...

 

 

Понякога мисля, че всички ние същества на тази Земя сме сключили мръсна сделка с онази твар с рогата, дебнеща из тъмния лабиринт на продажните ни души.Тази твар все за себе си мисли, егоист е, ГАД е. И наистина е така. Ако не бяхме сключили несъзнателно тази сделка с Дявола, нямаше да държим в нас Болката, Тъгата, Самотата, Гнева, Агресията, Яростта, Завистта, Похотливостта...

 

 

Бог ни е пратил светли чувства и мисли. Пръв той е започнал да мисли и чувства и след това е разпръснал цялата си мисъл сред нас хората. Но защо тогава има лоши, мрачни мисли в душата ни след като Бог ни учи на Любов, Радост, Щастие, Добрина, Красота... Защото Дяволът се е намесил в един мрачен ден и решил да разпръсне и той своята мисъл. Ей така, да види какво ще се случи! Кое ще победи! Искал е да се съревновава с Господ...

 

 

Аз смятам, че Дяволът не сегашния етап от нашето жалко съществуване е Победител!

 

 

Тъжно, но факт. :(

© Мария Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??