5.05.2009 г., 23:50 ч.

С теб... 

  Есета » Любовни
2581 0 4
1 мин за четене

            Знам, че всеки път се връщаш с надеждата, че ще откриеш нещо за себе си, някакъв спомен от мен, нещо, което ще те накара да разбереш, че не съм те забравила. Спомен за теб, само и единствено...

            Откриваш ли това, което би задоволило любопитството ти или просто го държиш под контрол, така че да не избухне вътре в теб. Нима вярваш, че някога мога да те забравя, че не си постоянно с мен? Вярваш ли в измислените разстояния, които аз сътворих, просто за да те подложа на изпитание...?

            Как мислиш, теб или себе си подложих на изпитание? Почти съм убедена, че исках да си ти, но аз се оказах на операционната маса и днес правя дисекция на чувствата си.

            Някой ден ще прочетеш анамнезата ми и ще разбереш, че ти имаше значение, но ще е твърде късно, червата ми ще са проядени от угризения и съмнения, които сама изградих, а сърцето ми... сърцето ми никога не е присъствало тук и сега, то си отиде с теб, с теб, с теб...

            Чети, плачи... връщай времето назад, опитвай се да оправиш нещата, покажи, че наистина е имало значение...

 

 

Прости ми!

 

© Вяра Ангарева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви мили хора. Наистина се радвам, че са ви харесали!!!

    Давам разрешението си Нели... макар и да не се отнася за красив повод
  • Е, вяра !! Някога исках да кажа нещо подобно на един човек , но не намерих точните думи..Ако го срещна пак , позволи ми да използвам твоите .., написани малко по- горе ,моля !!..
  • Най-трудно е да кажеш "Прости ми!" и да признаеш грешките си! Поздравления и от мен!
  • Доста добре изразена идея. Поздрав от мен.
Предложения
: ??:??