21.10.2008 г., 9:31 ч.  

Ще бъда всичко за теб 

  Есета » Други
3742 2 13
1 мин за четене

 

 

Искам да докосна с мека длан твоята душа. Да заровя пръсти в твоята коса.

Успокой се! Аз съм тук до теб, ще дишаш чрез мен. Ще съм твоя въздух, когато имаш чувството, че се задушаваш. Ще бъда твоята сълза, когато усетиш болка, болка разкъсваща сърцето на миниатюрни парчета. Уверена, че ще ги събера!

Ще бъда дървената пейка в нашата гора, когато стане тъмно и изгубиш надежда, че ще откриеш пътеката до живота, който изживя с мен. Дишай!

Не живей в страх, докато съм зад теб - ти живееш щом те следвам. Аз съм слънцето в студената ти стая, ще затопля нашето легло и ще полегнем двама – спокойни. Жадни за любов!

Целувки ще обсипват цялото ти тяло, но очите ти ще са ми най-любими – обичам да се взирам в тях, така с векове усещам, че ще бъда твоя. Потъвам в свят изпълнен с истина и малко тишина!

Не спирай да вървиш, гордо вдигай своята глава, ако те изгубя - нека има шанс да засечем погледи изпълнени с жажда. Намерихме се!

 

Ще бъдеш ли моята надежда? Дай ми шанс да мечтая, светът е в лед, но аз мога да го разтопя, заедно с теб. Успяхме!

Уникална картина рисувам за теб, за мен, за нас, за тях, за всички. Възможно е, нали?! Оставам без думи, а дали ти имаш нещо да допълниш. Мълчание! Усещам как дишаш тежко, ще бъда твоето спокойствие, дъга изпълнена с нежни тонове. Издигам красотата!

 

Влюбена, а ти усещаш май това. Сърцето се разкрива, а ти с желание започваш да опознаваш жената отдала ти се в този час, минута, секунда, безвремие. Приемаш я!

 

Решиш ли да потеглиш в друга посока, вярвай ми ще те последвам! Останеш ли тук, ще съм до теб! Ако се изпълниш със съмнение, ще стоя пред теб, за да водя твоето сърце!

Откажеш ли се - ще съм в далечината! Наблюдавам!                          автор: ЗуЗкА

 

 

© Зузка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Красиво е . Успя да докосне всяка частичка в мен .. Пишеш изключително добре. Пращам ти усмивки. Браво! Гласувам с шестица !
  • Това есе много ми напомня за една от книгите на Хорхе Букай - Нека ти разкажа..: "не върви пред мен, защото няма да мога да те следвам. не върви зад мен, защото мога да те загубя. не върви под мен, защото мога да те настъпя. не върви над мен, защото мога да реша, че ми тежиш. върви до мен, защото сме равни."
  • Нима имаме право да коментираме оригиналността и чувствата ти?Ако е така благодаря за прекрасният миг,който изпитах докато го четях.Браво.Пази се от хората те са лоши
  • Браво! Много любов по пътя ти! Весели и красиви празнични мигове!
    Весела
  • Поздрав и прегръдка!!!
  • Харесвам чувствителността ти,ЗуЗка. Поздрави и от мен!
  • Зузи, какво да кажа. Прекрасно, нежно, емоционално, красиво, искрено. Поздравления. Продължавай все така.
  • Хах Зузи не знаех,че и ти пишеш тук.Поздравления.Направо ме смая.Много е добро
  • Зузиии,ти се върна!!!Толкова прекрасно есе...да можех и аз като теб.Наистина е страхотно
  • Много ми хареса!Искрено и чувствено!Влюбените са готови на всичко"...ще бъда твоето спокойствие, дъга изпълнена с нежни тонове..."Поздрави и от мен!
  • Мариса, Никол, Блонди - благодаря ви от сърце!
    Всъщност това е първото есе, което се усмелих да публикувам.
    Писано е с много любов за един специален човек.
  • Браво,Зузка, страхотна си! Много нежно и всеотдайно! Поздрави!
  • Много е красиво и нежно.
Предложения
: ??:??