23.05.2020 г., 23:14 ч.

Силата да обичаш и мечтаеш 

  Есета » Философски
1341 2 1
1 мин за четене

В днешно време щастие можем да постигнем само ако съкровено го желаем и действаме в тази посока. Късметлии са истинските щастливци, но защо да не бъдем като тях? Именно от такива хора можем да се поучим в дни на изпитание и да им подражаваме, защото в днешния забързан свят на мода е да си щастлив, с високо вдигната глава, силен въпреки всички трудности и несгоди.

За да постигнем щастие е важно да намерим нещо или някой, които да обичаме и нещо, за което да се надяваме. Силата да обичаш и мразиш е движеща в живота и затова е важно за всеки един от нас да намери човека, който да обича истински. Но също така е важно да се мрази лъжата, лицемерието, двуличието у хората и да се избягват такива хора. Обаче силата се състои и в това да прощаваме на човеците прегрешенията им и да се обичаме взаимно. Самият бог Исус Христос ни учи на това и ни насърчава да си помагаме взаимно, защото всеки може да изпадне в беда. Животът е пълен с препъни камъни и препятствия, но нека не губим вяра и с надежда продължим напред.

Всички преминаваме през трудности в живота, едни се борят с това, други с онова, но важното е всъщност как преминаваме през това и дали успяваме да запазим силата и борбеността си въпреки всичко. Най-важното в живота, най-ценното е да бъдем заобиколени от най-близките си хора и да изживеем своите споделени моменти на съзерцание. Всеки има в живота си поне един истински ценен човек и приятел, който би му подал ръка в труден момент. Има толкова много, което да си вземем от живота и толкова кратко време, затова нека посягаме и грабим с пълни шепи от живота. Има и толкова много рискове,които да поемем, но се иска и смелост и кураж да ги поемем. Затова дерзайте хора и смело напред към своите мечти и копнежи!

 

© Светла Сивкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Светла! Не спирай да пишеш! Добре дошла! Тук, ще научиш всичко, което си търсила!
Предложения
: ??:??