... Ние все още търсим, но всичко е пусто и няма покой, утеха или дори сън. Една студена липса обгражда същността ни, а тази болка е непоносима ... Далеч някъде под звездите ти сигурно се усмихваш... Далеч някъде над черното небе ти още усещаш нашето последно докосване с мокри от сълзи длани - тези длани обвиваха мъртвото ти лице ... и те галеха с отчаяна любов, рушителна обич, помитаща скръб: да те събудят от това страшно спокойствие и неподвижност ... И ако сега протегнеш ръка ... където и да си, усмивката ти отново ще изгрее; тогава може би ще забравиш колко уплашен си бил когато си чул за пръв път глухите стъпки на Смъртта, колко сам си бил, когато си докоснал ледените й пръсти, как си се молел да ти се даде последен миг да кажеш поне едно тихо "сбогом" ... Ти ще забравиш всичко това, защото вече знаеш - щастието и всичко подобно на него не зависи от живота, нито от вечността , а от топлината в сърцата ни, която не ни напуска дори накрая ...
Посвещение - На моят скъп Миленски ( почивай в мир , слънчице ... ) . На моите приятели, които безкрайно обичам . На Кристиан .
Аз скърбя за някой,който съм загубила завинаги. Страдам за нещо,което няма да се върне. За такива неща човек винаги е малко егоистичен.
Той може би е шастлив, а болката по него остава в мен за цял живот!...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Той може би е шастлив, а болката по него остава в мен за цял живот!...