20.11.2013 г., 23:05 ч.

След "веселата цигара"... 

  Есета » Лични
1440 0 1
1 мин за четене

Знаете ли... казват, че под въздействието на марихуана - подсъзнанието излизало на първа линия, загърбвайки стереотипите на действащото съзнание.

Че в това "отворено състояние", ако мога да го нарека така, понякога изплуват "скрити мисли".

Стоейки в късно-есенното време на терасата с чаша кафе, вляво на която се забелязва цигара, а вдясно пригаска от друг вид "по-весела" такава, слушайки песен на име " Последната песен" (в превод от английски), съвсем внезапно изплува една такава "Скрита мисъл", която реших да опиша с някакви думи. Стигайки до този ред обаче осъзнавам, че доста съм се отделила от темата "Мисълта под напушено състояние", описвайки всъщност момента, когато ми хрумна това обяснение "кое, как, защо ?!", затова запалих останалата част от специалната цигара.

И така стигнах дотам, че е изплувала някаква мисъл в моята глава. Тя беше:

"Ако имах право на едно желание в този живот - какво би било то?"

Отговорът е доста интересен дори за мен самата...

- Бих поискала да върна времето назад, защото човек разбира какво е имал, едва когато го изгуби, а аз едва сега си дадох сметка какво съм имала и как съм го изгубила!

- Бих прекарвала повече време със семейството си, защото макар да не е идеално, е мое и знам колко голяма е болката да се разпадне и да го изгубиш!

- Бих говорила по-малко, за да успея да чуя какво всъщност казват хората около мен!

- Бих приемала трудностите с наслада, защото те формират моментите, които да ни радват, когато станат спомени!

- Бих си оправяла леглото, бих си вършела поставените отговорности, бих изхвърляла боклука без да ми кажат, само за да успея да зърна за миг "онази горда усмивка" на лицето на майка ми!

- Бих била по-добра във всичко!

 И да бих си пожелала това, само за да успея да погледна каква щях да бъда точно в този момент!

Но за жалост никога няма да се сбъдне това абсурдно желание. Ще трябва да бъда такава, каквато съм, живеейки с всичко загубено.

        И да кажа още нещо на "Не пушачите":

 

"Не се лъжете - Животът не е по-весел, дори след една "весела цигара"!"

© Цветелина Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не е по-весел, но може наистина да те накара да се замислиш над живота.
    Поздрави! Споделям мнението ти от една страна!
Предложения
: ??:??