13.05.2010 г., 12:31 ч.

Случайности 

  Есета » Други
830 0 0
1 мин за четене

Имам една приятелка. Тя живее в Пловдив. Разказа ми следната история. Преди време обитаваше един апартамент под наем, но ù се приискало да смени обстановката и да се нанесе на друго място. Приятелката ми е голям оптимист. В смисъл - много си вярва. Вярва и  във вселената, и често се възползва от помощта ù. И така тя заявила желанието си за нов апартамент, в който да се нанесе, и след това забравила за него. Минало си известно време. Внезапно и хрумнало да се обади на едно свое бивше гадже. Сторила го. Момчето ù казало, че току-що е разгледало един апартамент, който се давал под наем, и който той не искал и я попитал дали тя желае да го разгледа. Приятелката ми се съгласила. Каква била реакцията ù, като видяла прекрасната мансарда, за която си мечтаела отдавна, и колко лесно се получило всичко. Тя също така искала по-големи приходи. Предишният ù апартамент бил доста далеч от нейната работа и затова тя доста се охарчвала за таксита. Но новото ù жилище се оказало на пет минути път пеша. Така парите, които отивали за таксита, сега се превърнали в допълнителните приходи, които търсела.

Поука - хубаво е да се доверяваме повече на добротата на живота и е хубаво да се движим през него в хармония с естествения му поток и закони.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??