13.06.2010 г., 20:44 ч.

Съзната неосъзнателност 

  Есета » Философски
1387 0 3

Заспивам отново. Откривам новото утро. Преживявам същия ден. Не мога да се откъсна от еднообразието му. Виждам отново същите образи. Те винаги са там, в съзнанието. Не се опитвам да избягам. Не мога. Вървя напред, без да се оглеждам. Всичко е така... еднакво. Миналото не съществува, бъдещето е невидимо. Какво съм бил и какво искам да бъда... Една празнота. Празнотата на Вселената... И все пак... празнотата не е празна, докато има някакъв вид материя. Всяко невидимо нещо е видимо, но погледнато от друго съзнание. Къде се намирам аз? Някъде там, между голямото Съзнание и празнотата на действителността. Колекционер на души. Преминаващ през тях. Несъзнателен подвиг на дълбоко отчуждение... Студена материя на самосъзнанието. Преоткритие на чудовищна надпревара. Този, който победи, ще бъде наказан... Последните се разпадат... Златната среда остава. Контрол на неспирна информация. Къде съм аз? Потокът на знанието ме отведе в земите на вечното... където мога да заспя спокойно. Вече всичко е различно. Реално и нереалното се сливат. Мога ли да бъда Господар на Вселената? Поне на моята...

© Стефан Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Този имагинерен свят го носи всеки в себе си, НО НЕ ВСЕКИ го осъзнава.
    Поздравления за есето!
  • Мммм... Аз, колкото и да търся не мога да се намеря!!! Живея в света на измисленото и нереалното!!! Единственото ми убежище са книгите, които чета. Потапям се в световете на Орсан Кард, Стивън Кинг, Стефани Майер, а всички те споделят друга реалност, различна от обичайната!!! И все пак това съм аз! Мога ли да кажа че съм намерила себе си? Не! Погледа върху нещата ми е толкова различен от този на другите... Чувствам се не на място! И от всичките тези скучни и клиширани думи, които написах искам да кажа, че знам какво е да се намираш на границата между скучната,сурова действителност и чудния, завладяващ свят на нереалното!!! Няма смисъл да ти казвам, колко харесах това което си написал! Надявам се, че си го разбрал. Поздрави!
  • много ми хареса
    открих себе си, къде се намирам, какво правя...
Предложения
: ??:??