27.02.2016 г., 10:04 ч.

Ти сън ли си 

  Есета » Любовни
1462 1 8
1 мин за четене

Понякога сънищата ми рисуват картини на бъдещото щастие. Не бих могла да  забравя тази прекрасна вечер, когато те сънувах. Спомням си, че празнувахме осми март. Само двамата. Около нас всичко бе обляно в червена светлина. От двете страни се издигаше синкаво-син пламък, контрастиращ на светлината. Масата, на която стояхме, беше много дълга. На нея имаше всичко, каквото бихме си пожелали. Аз стоях на единия край на масата ,с бяла покривка, а ти-на другия. Чуваше се тиха лирична музика. При нас бяха двама сервитьори, за голямо мое учудване ,стояха изправени като статуи и не мърдаха . Опитах се да доловя погледа ти, но мракът ми пречеше.

Сякаш за миг светлината я нямаше. Виждах те,ала беше на толкова голямо разстояние от мене. Едва дочувах думите ти : Честит празник, любима!  Но и досега не зная дали това, което чух наистина бе твоят глас . Или онзи, който се чуваше от сърцето ми.

Исках да ти кажа: Обичам те!, но устните ми отказваха да го произнесат. Светлината за миг отново изчезна. И всичко се преобърна. Завъртя се със стремителна скорост. Отворих очи .Огледах се. И разбрах, че съм сънувала...

Една сълза си пробиваше път между клепачите ми. Толкова топла и бисерно-бяла. Замислих се. После се засмях. Отново затворих очи. И си казах : ... как не мога да забравя тази прекрасна вечер, сънувайки те. Тези картини ме правят щастлива. Те са изборът, който запълва празнотата.

И отново заспах с надежда.

© Ана Янкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, смисъл в смисъла...
  • Когато сънищата придават смисъл!
  • От сърце ти благодаря, Таня!
  • Поклон пред перото ти!
  • Мил и топъл сън, изпълнен с любов и...надежда Хареса ми!
  • Благодаря ти! Да, този сън е прекалено личен и символичен. Поздрави!
  • Колко поетичен сън си сънувала, Ана! И бих добавил - символичен. Обичам да тълкувам сънища, но този е твърде личен, за да рискувам да правя това в публичното пространство. Мога само да кажа, че сънуваното от теб се е случило в Залата на бъдещето:

    https://otkrovenia.com/bg/proza/visokochestotni-videniya-1

    https://otkrovenia.com/bg/eseta/antikarma

    https://otkrovenia.com/bg/stihove/slivaneto

    Поздравление!
  • Да запълним празнотата с Надежда... Хареса ми. Поздрави!
Предложения
: ??:??