24.03.2015 г., 9:14 ч.  

Tова е Любов 

  Есета » Други
1406 1 3
3 мин за четене

"Ако обичаш някой, заради красотата му,

не е любов, а желание!!

Ако обичаш някой, заради интелигентността му,

не е любов, а възхищение!!

Ако обичаш някой, защото е богат,

не е любов, а интерес!!

Ако обичаш някой и не знаеш защо... това е любов..."

 

   Вълшебно, точно това беше изживяването, когато бяха заедно. И беше вълшебно не заради това, че и за двамата беше нещо различно от това на, което бяха свикнали.... беше вълшебно, защото двамата бяха точно един за друг, напук на разсъжденията на околните, напук на всичко и двамата знаеха, че са един за друг и всеки е загубената половина на другия. Тя го наричаше приказка. Да, беше приказка до онзи миг, когато съдбата не им обърна гръб... и на двамата.

   В този момент тя осъзна, че той не е за нея. По една или друга причина тя не искаше да мине през това изпитание с него, не искаше да се пари повече, колкото и той да твърдеше, че си е „научил урока” тя не можеше да му повярва. Взе всичко с изключение на болката, затвори го в една малка кутия, кутията за твори в по-голяма, по-голямата в сандък, който от своя страна зарови в градината на живота си и взе решението. „Няма да бъда с него, от него боли!”

   Трудно беше, много трудно. Още по трудно беше това, че няма какво с кого да сподели. Той непрестанно се опитваше да спечели доверието и по един или друг начин, но тя не искаше и да чува за това. Държеше се грубо, нараняваше го умишлено, казвайки мну неща, които иначе никога не би му казала, правеше всичко точно така както би отблъснала всеки друг, може би тайно се надяваше, че някога той ще се откаже от всичко, че ще се обърне, ще я заплюе, ще каже „И ти си като всички други” и ще я остави да си изживее болката от всичко, което се беше случило сама. Но след всеки удар, колкото и да беше тежък, след снаряд, който сърцето му понасяше, след като дима се разсейваше той беше там, отново и отново. Изправен и очакващ. И повтаряше само едно и също.

"Готов съм да понеса всичката помия на земята заради теб и нищо не може да ме спре да го направя. Обичам те."

И го правеше "За едното "Обичам те""!

 

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??