28.12.2012 г., 10:10 ч.

Удобна или . . . 

  Есета » Други
1835 1 4
3 мин за четене

Нашумяла е темата за това в какво са се превърнали момичетата днес – определение "удобна" и "лека" се слага на всяко момиче, независимо каква е тя всъщност. Сега е и моментът, в който трябва да се направи разликата между "удобно момиче" и момиче с достойнство. И кога точно едно нормално момиче се превръща в лека – дали не е момента, в който хиляди пъти се е доверявала наивно на сърцеразбивачи, но и това не е оправдание за трансформацията ù в удобна. Но нека се върна към различията между двата типа момичета, които често биват слагани под общ знаменател.

Истинската далеч не бива да бъде слагана под общия знаменател "удобна", тя е независима, знае какво точно иска и как да го постигне. Тя не живее заради живота изобщо, а с истинска цел и стремеж, често наивността и искренноста ù са причината за стените, които е поставила около себе си с табелката “НЕДОСТЪПНА”, поради ударите и предателствата, които са я направили по-силна, каквото и да ù поднесе съдбата, тя може да устои. За да я имаш, е нужно да се бориш и доказваш. Да, може да я харесваш, по някакъв начин тя да те привлича, заради това, че е различна и се отличава от другите, на които си се нагледал. Наивността по детски в усмивката ù, искренността на очите ù, но някак ти не си готов да се пребориш със себе си, егото си за да я имаш, винаги има някаква спънка... Тя е миражът, който вечер идва и тихо, сяда до теб, усмихва ти се, но когато се протегнеш да я докоснеш, да запомниш с пръсти всяка нейна черта от лицето ù, тя изчезва и отново оставаш сам между дилемата... Дааа, момчета, знам, по-лесно е с удобните, едно питие и покана за танц са достатъчни, за да ти се отдаде напълно... Истинската няма да даде тялото, а душата си на този, който успее да разгадае верния път към лабиринта на сърцето ù...

Лесната влиза в роля, тя знае точно каква да ти каже, за да ти се хареса, тя вече знае любимата ти марка коли, тя харесва това, което харесваш и ти, знае всички кафенета и нощни клубове наизуст, но ако я накараш да назове заглавието на едно стихотворение на Ботев, очаквай да се затрудни и да отвори Google търсачката на I-phone си... За да се впише в критериите на “ВЪРВЕЖНИТЕ”, тя захвърля истинската си същност и става сив пълнеж на ежедневието. Често истинската остава в нейната сянка, тя няма 2967 приятели във facebook, нито 1859 likе-a на снимката, но ако ù звъннеш в 3:00 и я повикаш, тя ще дойде, няма да е на дискотека, седнала в скута на най-добрия ти приятел и леко разсеяно да отхвърли повикването ти...

Удобната се интересува от големината на портфейла в задния ти джоб, марката на колата ти, квадратурата и обзавеждането на апартамента ти, от това кога ще я заведеш на shopping therapy в Mall-a. Материалното и суетата градят ежедневието ù, моден стил тип “Червените фенери” - ще прави сладки и мили муцунки, докато не постигне целта си. Истинската се радва на малките неща от живота, тя се интересува от това как си наистина, какво се случва с теб, тя е готова да преодолее себе си, за да бъдеш щастлив ти, тя ще е там, когато си напълно сам, когато всичи приятели в трудно време изведнъж стават прекалено заети за теб и телефонният секретар ти отговаря :“След сигнала оставете Вашето съобщение...“

Удобната знае как да омаьосва мъжото внимание и ласки краткотрайно, а истинската знае как да омаьоса и плени мъжкото сърце и душа, как да остави незаличима и незабравима следа за целият му живот...

Истинската често остава в сякната на удобната, считана за странна, но тя остава вярна на себе си докрай...

Едната идва, за да си отдиде. Другата идва, за да остане... Можеш ли да я задържиш? Коя ще избереш?

© Сара Дочева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има и трети- тези които просто искат да се позабавляват с мъжа и да го захвърлят като вчерашен вестник. Някога истински, сега студенокръвни- веднъж разбили им сърцето те се заклели никога да не позволят друг мъж да ги побърка.
  • Банално. Искрен, искрена, искрено, искреност (с едно "н"! Омагьоса!
  • Благодаря, Ники !!! (((:
  • Чудесно е! Истинската е странна, но остава вярна на себе си докрай! Правилно! Оценка "6" имаш от мен!
Предложения
: ??:??