24.10.2007 г., 9:11 ч.

Умира ли душата? (изпит) 

  Есета
2200 0 12
1 мин за четене

Въпрос 1:  Умира ли душата?

Честно?! Не ме интересува! И да не искам, ще го разбера... някога (може скоро, може след години).


Въпрос 2:  Защо търсим рая, чак след смъртта?


Защото е по-лесно...


Въпрос 3:  А има ли го? Къде отиват душите на близките ни хора?


В рая, естествено!


Въпрос 4:  А тези, на убийците на птици?...    (не отговаряйте, риторичен въпрос)


Въпрос 5:  Защо е по-лесно да дадем прошка на мъртвите? А не на живите...


Може би, защото тайно се надяваме да ни посрещнат усмихнати на вратата на Рая (горе на небето).

Или пък да кажат по някоя добра дума за нас... все пак на никой не му се гори в Ада (долу под земята), нали?!...


Въпрос 6:  Мъртви ли са... мъртвите? А живи ли са... живите?


... не знам, но някой беше казал, че животът е за живите...


Моля, уточнете отговора си!  Искате  да ни кажете, че:      днес (може би  и  утре, вдругиден и така... до края на света)


     Тук,  НА ЗЕМЯТА... ВСИЧКИ  сме  ГОРЕ,  а  ДОЛУ...  са  ТЕЗИ  В ЗЕМЯТА!...    (звучи правдоподобно и е доста оптимистично! Нещо в стила на: „Животът трябва да се изживее!", „Човек не трябва да спира да се бори!" и т.н...)


Или, че:


    Тук,  НА ЗЕМЯТА... ВСИЧКИ  сме  ДОЛУ,  а  ГОРЕ...  са  ТЕЗИ  В ЗЕМЯТА!...

(което пък е по-логично, ако се замислим върху нещата, които се случват с нас и около нас)



Стига!!!...   Спрете с тези въпроси!!!


Обърках се, вече...  толкова много неизвестни има в уравнението „живот". Всеки трябва (и има правото) да ги търси по своя си начин...

© Весела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пак ме порази и очарова.
    Едно ми се струва, друго е истина,
    а трето и четвърто само Бог го знае.
    Как ме размисли. Браво! С обич.
  • За мъдрите слова -гратис минаваш през раиската врата!!!
  • Възхитена съм от написаното!
    Искрени поздрави!!!
  • О,Душа...тази която се е родила несъмнено ще умре и в това няма никакво съмнение,а онзи които я познават като неродената са мьдри отговорите са в нас самите.Мисли за Мен обожавай ме и така ще ме достигнеш....Кришна..,който ме помни в момента на смъртта достига Ме.
  • Радвам се, че ви харесва!
  • Много замислящо! Благодаря!
  • Хареса ми!
  • Дано си намерим начин да решим уравненито преди да сме се срещнали с тези,които вече не са част от нашия свят! Интересно си го написала.Хареса ми!
  • Размисляш, много, Веси, браво!
  • Животът е такъв, какъвто си го направим, нали?
    За това... нека го изживеем смислено и достойно!
    А после, после ще видим!
    Ако можем де!
    Хареса ми!
    Поздравявам те!
  • " Тук, НА ЗЕМЯТА... ВСИЧКИ сме ДОЛУ, а ГОРЕ... са ТЕЗИ В ЗЕМЯТА!..."
    Добре казано!!!
  • Много въпроси,Веси...Цял живот и отвъд живота ще търсим отговорите...
    Прегръщам те!
Предложения
: ??:??