17.06.2022 г., 7:09 ч.

Велес и Лесничея 

  Есета » Други
536 0 0
2 мин за четене

Велес и Лесничея


Лесничея на Земята е човекът, който ходи по пътеките на щастието. А тези пътеки ги прави красиви Велес. Велес е Владетелят на гората, а под „ГОРА“ се разбира всяко съ-общество, и всяко общество. Велес владее всеки проблем в природата, всяко препятствие, той ги създава и той ги премахва. Препятствията в Природата са учебните помагала на Велес и Лесничея, предназначени за хората. Лесничеят е знаещият природата, който знае нейните тайни пътища, тайни и СВОБОДНИ пътища.


Велес е господарят на тревите, храстите, горите и джунглата. Джунглите, тревите и храстите са явления от ЕДИН и същ порядък в различните географски ширини и климатични пояси, и тук животното чрез което най-много се изявява Велес е ЗМИЯТА. Корените на дърветата и змията са аналогични явления. В корените на дърветата е „тронът“ на Велес, точно под повърхността на земята. В горите Велес се проявява най-много чрез МЕЧКАТА.


В селата Велес се проявява най-много чрез кравите и бика, чрез кучетата. В градовете Велес е ВЛАКА, в казармите ТАНК, сред дърветата ЯСЕН, ОРЕХ, БОР, СМЪРЧ, КЕДЪР. Сред тревите – тютюна, пелина, кафето, чая и др. Велес е навсякъде в природата. Той твори всички препятствия и съдържа разрешението, преодоляването им. Неговите ВЪЗПИТАТЕЛНИ средства са най-много, всеки природен обект -; сред всяко многообразие – той е най-силния, неочакван фактор. Препятствията са илюзията, която ражда у последователите на Лесничея амбицията да я преодолеят.


Велес дава талант на Лесничея и на техните последователи на първо място да владеят тревата чрез късане и косене, чрез плевене на бурен, и чрез ограничаване разширяването на храстите и дърветата в обсега на пътеките и пътищата. Който може да се справя с тревата и бурените, той е господар на полята и нивите, той владее земеделието и се движи свободно в природата. 


В градовете и селата, хората с техните погледи и колите с техните фарове са като тревите и храстите в природата. Който може да си прокарва пътища сред тревите и храстите, той и в градовете отчита траекториите на движение на всички движещи се обекти, отчита и погледите на хората, като източници на стремежи и енергия, и там той намира безопасни пътища за движение. Той отчита движението на превозните средства и се промъква безопасно между тях. А безопасни са тези пътища, които не се пресичат. 


Фаровете на колите вечер, или звуците от тях през деня, и погледите на хората, както и техните мисли и чувства те са гъсталаците и тревите, сред които Лесничея се движи свободно, защото може да намира законните и безопасни пътища. Той може да коси трева и да плеви бурен, и може да отглежда растения, обича животните. Той може също и да наказва, това е именно чистене на пътеките на обществото. Възпитанието на обществото ще стане, когато то се научи да коси ненужната трева в съзнанието, и да чисти пътеките на съзнанието от храстите.


Велес и Лесничея са двата бога в природата, които съдържат щастието на Земята. 


                                                                                                        Лесничея, 17.06.2022 г. 

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??