26.04.2022 г., 21:23 ч.

Външност или да 

  Есета » Любовни, Философски, Други
1877 0 56
2 мин за четене

Защо в днешно време се харесват единствено хората с красиви лица и тела? Защо мъжете не биха потърсили една жена, ако тя не отговори на физиката, която той си представя? Защо една жена обръща всички негови думи като намек за секс? Твърде много въпроси и винаги човек се мъчи да намери подходящите отговори. Може би всичко се опира на база повърхностно увлечение. Ако е храна и изглежда грозно подредена, ще я избере ли някой или ще предпочете тази сервирана в чиния с приятна външност. А как да разбере човек , че другия е искрен относно възхищението спрямо него, щом чува тези изрази навсякъде, под формата на съобщения, казани по телефона или лично на другия. Никога отговор с точност няма да се намери, защото всеки търси нещо хубаво за себе си, а какво се случва с тези, които не са с подходящата външност или просто не са такива, каквито биха искали повечето да бъдат. Трудно е на такъв човек да не му пука особено, защото личната самооценка идва  от на базата на околните. Няма как само той/тя да вижда, че е супер, когато всички твърдят обратното, то има и такива хора, но те шросто са комплексирани от нападките на другите и виждат себе си , както би им се искало. Какво притежава една красива жена според мъжете, хубава фигура, дълга коса и красиво лице, ами всъщност и това е важно, но те биха загледали предимно прелестите, които търсят най-напред, но в какво всъщност, ще се влюби даден мъж? Да, може би ще хареса, това което виждат  очите му, но преди всичко ще погледне дали тази жена излъчва увереност – усмивката ѝ дали е искрена, или е свита и опитваща се да си търси причини да се самосъжалява. Това, че един, двама или повече представители на мъжкия пол не са я харесали, не означава, че света е свършил, а може би й показва, че понякога красотата се крие в душата на човек и ако показва тази част , тя определено ще бъде по-смела в действията си и ще вдъхва увереност, за да бъде по-харесвана.  Вярно е, че мъжа обича, това което вижда и  че дори да е с жена по-любов, гледайки някоя красива, би я зарязал, но ако тя е достатъчно позитивна и приятна за общуване, той не би погледнал и най-голямата красавица. Доколкото красотата в мъжа, тя се крие най-вече в мотивацията, той да бъде наистина готов да е с нея, да я подкрепя, уважава и цени, както говорят по книгите. ХХI век, всякакви напини на комуникация, затова мнозина се опитват да привлекат внимание, чрез някоя емоция или комплимент. Доколко обаче са истински и дали е добавен смисъл в тях, може само да се гадае. Думите в много отношения лъжат, особено, когато човек се опитва да получи, каквото иска. Затова в социалния свят пълен с красиви лица, е трудно да се повярва, кой е по-красив или по-готин. 

© Bebcheto bebe Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А пък аз съм тук от 8 години. По мои груби сметки съм основал половината сайт (и малко отгоре) :D ...
  • Аз ще коментирам като потребител, и ще се обърна към Живка: чии точно стихчета са въшлясали? На Александър Калчев, на Димитър Никифоров, или на Бисер Бойчев? Назовах само трима, които са публикували в “Откровения” Уточнете моля. Уточнете и за културата. За сътворяването на сайта, аз лично ви благодаря: без Вас наистина щяхме да сме сиротни и непубликувани. Последно: не знам какъв Ви е проблемът, Живка, но Вие се изложихте толкова много, че оттук нататък никой няма да гледа на Вас сериозно. Бъдете здрава! (Отново се извинявам, Бубу, че пиша под Ваш текст, но не успях да се сдържа.)
  • На вас може да ви напомня,но ако не закрия този сайт,който ви сътворихме с Маргарита Попова,ненадминатия ви редактор...за да има къде да си пишете въшлясалите си стихчета,защото Вашата култура е по -скоро за порно роман или за ТКЗС -ка романтика,ма за друго не става...
  • Мдааа, цялата тая работа ми напомня на един случай (от кога, преди около година ли беше?), в който авторка обвини и избухна срещу редакторите, че били направили няк'ви брутални промени върху публикувания и тук текст (не помня заглавието на текста). Разрази се полемика, разбира се, и постепенно се оказа, че всъщност били променени/цензурирани само две-три думички. После част от потребителите тук направиха разследване и се оказа, че въпросния текст съществува във виртуалното пространство от доста години преди това с точно тия променени/цензурирани думички. Накрая, когато авторката беше попитана директно да каже к'ъв е проблема и какво според нея е пипано в текста и, благоволи да отговри: "че не била длъжна да дава обяснения на никого". Та, такива ми ти работи с (част) от регистрираните в сайта ...
  • Тенев, никой нормален потребител, не би хвърлил такива обвинения към администрацията. Не искам да обиждам никого, но наистина има автори, които не са добре психически. Има си лекарства и лекари, но за някакви елементарни "произведения", да имаш огромни претенции, си е доста смешно. Още повече, да се оспорват правата на г-н Колев?! и да се появяват нови основатели на сайта, си е чиста хумореска.
  • Не виждам нищо смешно. Напротив. Отправени са тежки обвинения. Към автора и към администраторите може би. За сега няма представени основания. Надявам се, никой не допуска, че редакторите отхвърлят творби, които после дават на други автори и те ги публикуват в същия сайт, като свои. Не открих въпросната творба в архива. Очаквам да науча заглавието ѝ и кога е била отхвърлена от гл. редактор.
  • Не съм мосю Поаро, но набързо една справка ..г-жаЖ Колева е от 13 г
    а г-н Георги Колев, г-н Георги Динински са от 18 год
    Djein_Ear от 17 г, megans от 16 г, Плевел.и Самовила са от15 год
    значи твърденията за създателка на сайта са неоснователни
  • Сенд (Георги Стоянов) - Фикрието си пропуснал!
  • Пак ни вкараха във филм.
    Герои:
    Бебчето
    Живка
    Редакторът Тенев
    Публиката
    Сценарий:
    Наивно есе, което е откраднато, всъщност.
    Едни пари и изнудване.
    Не се знае, кой е бащата на бебето.
    Ще разкрие ли администрацията, кой, кой е?
    Кой основа сайта?
    Важно ли е мнението на публикуващите или е просто спам?
    Каква е истинската възраст на авторките и жени ли са те или мъже?

    Има и още загадки.
    С нетърпение очаквам втора серия.
  • Извинявам на автора на есето и потребителите за спама, но: Живка, моля те, не ни спирай сайта! Отиди на лекар. Моля те, особено за второто.
  • Живка Колева получава официално предупреждение за обиди в коментари. Тук не място за споделяне на лични преживявания, ако нямат връзка с творбата и темата в нея. Очаквам доказателства за авторско право да бъдат представени от Живка Колева. Не знам как авторката може да е взела творбата от отхвърлените, като няма достъп до тях. Трябва да е хакнала профила на някой редактор.
  • Този сайт е пълен с непубликувани произведения на Живка. Съветвам тези, които приемат вдъховение от музи, за нищо на света да не им се доверяват, щото музите явно крадат от Живка и невинни автори стават жертва на престъпленията. Вече не мога да съм сериозна край хаха
  • honesty (Jivka Koleva) - всяко нещо, изложено в нета публично, вече е на нета! А който има проблем с авторско право, има си закони и начини да си ги търси и доказва.
    Интересно как те тормозят за пари, сподели в есе, ако обичаш!

    г-н Тенев - извинете за спама, но си чакаме развръзката!

    Докажи!
    бубулано - не се обяснявай и оправдават за неща, които не те касаят! Не обръщай внимание!
  • Нивото става все по-високо! :D
  • Със согурност не съм Живка, имам регистрация в сайта плейтуб, в бг мамма, навсякъде съм бубулина. Тази госпожа Живка, не я познавам. Не ми е ясно, вече няма право и друг да има идеи и мисли за да напише нещо.
  • Повечето което съм писала е трито и присвоявано от други,а мен ме тормозят за пари и нападат!Аз ще го спра и сайта и този бълвоч...
  • Вас ако ви крадат и тормозят ще се държите ли достойно?То вие си правите скандали сами и сами си говорите сигурно,да кажете откъде ги имате тези файлове...
  • Благодаря за пожеланието! 100-кратно да ти се върне, както е казал народът!
    Аз пък си правя моментни снимки, после г-жа Колева може да ме съди за авторско гениално право!
  • Имам чувството, че един и същ човек сам на себе си прави скандали Начинът на изразяване, правописа...
  • Я да хвърля малко съчки в огъня,...то коментарите станаха по-интересни от есето...Жив, успокой се, мила...
  • Да не й е хакнал някой профила на Живка?
  • Нито съм крала нещо,нито ще търпя унижения. Аз съм честна пред себеси,нито се казвам Фиктие, нито крада каквото и да е от някого. Всички мои неща, съм си ги писала сама, даже преди да ги кача тук, ги чете една приятелка. Обвинявате , без основание и то в кражба и фалшиво мое име .
  • То вие сте за съд ,не за сайт то и ви разследват цялата група по мениджмънт за кражби ,обиди,заплахи унизяване и др.нападение над мен...
  • Сигурна си, защото го имам на флашка на компютъра и разпечатано,или мислиш че номерът и този път ще мине или не знам как ми теглите пари от сметките и ме унизявяте навсякъде да не ти казвам името Фикрие...
  • Сама съм си писала есето, никога дори не съм Ви виждала профила, защо ме обвинявате в нещо такова
  • Кого ще блокираш и не ви ли предписаха хапчета и у нас ли влизаш,че полицията на знаят какво става...
  • Това е мое есе,неодобрено от главния редактор,което си присвоила...как си получила достъп,не знам...то силичи моя стил и израз понякога...
  • Хареса ми това в коментара ти, Бебе, или Бубу (аз обичам обръщенията, старомоден съм), че си с емоционална вътрешност. И есето ми хареса, задаваш въпроси, което, добавено към вътрешната ти емоционалност означава, че имаш душа. Остани си такава, дори и да е трудно. Повечето хора нямат души, или имат недоразвити такива. И не задават въпроси. И живеят по-спокойно и комфортно. Един сурогатен живот, който всички приемат за нормален.
  • Нормално е да си задаваш тези въпроси. Който си задава въпроси, непременно открива отговорите. Ако си забелязала, че някой вижда теб само като външност, то е защото самият той е празна опаковка
  • "Красотата е в очите на гледащия" - Платон.
  • Аз нищо не разбрах. Защо се гледа външността? – ами защото е единственото, което се вижда… нали говорим за визуален контакт. Това, обаче, няма нищо общо с избора на мъжа за неговата половинка. Не вярвам мъжете да си избират жените по тяло и прелести. Освен това и понятието “красив” е много субективно. Не знам защо си задаваш тези въпроси.
  • Може дазвучи детско и не достатъчно добре оформено, но наистина писах без да мисля, направо преливаха емоциите , когато пишех изречение. Какво да направя , трудно преживявам разочарованията, да вредно е, знам обаче съм с такава емоционална вътрешност.
  • На любителите на лафовете напомням, че има форум в сайта. А в него – вицове, тема за оценки...
  • И, защо?! Тя е искрена. Казва, каквото си мисли. Търси истината. Публикацията не е литературно издържана, заглавието е странно, но какво от това? Права е. Фалшивият имидж е на мода. Защо е така?! Тотална подмяна на ценностите на няколко поколения. Манипулиране. Кой го направи? Медиите. Кой управлява медиите? Отговорете си сами.
  • Ох... Наивност и неопитност има в думите му. Чуди се, защо мъжете не виждат вътрешната красота в жените, а хукват след всяка разгонена самка. Хормоните, миличко, хормоните ни тресат до сто годишна възраст. Безсилни сме. Такава ни е природата.
  • Казано сериозно, хората играят роли и то, доста сполучливо. Прикриват се, показват се в добра светлина, самозалъгват се, правят се, каквито не са, подражават на някого... Едва, когато поживееш със съществото няколко години, разбираш, що за птица е. Примери много. Разочарования в брака, в приятелството, в любовта... И в този сайт се играят роли, така наречения "виртуал". Животът е театър, а хората са артисти, беше го казал...
  • Със сигурност не е толкова просто. Иначе съществува и Виртуален Аз-образ, но то донякъде дублира Идеалния Аз-образ. Във виртуала най-често се представяме такива каквито искаме да бъдем.
  • Ще коментирам само частта от текста, която се отнася до "личностната самооценка".
    В психологията съществува терминът Личен Аз-образ, това е нашият аз, и собствената ни представа за нас самите. Но тази представа, се формира не само от това какво мислим за ние за себе си, а и от това какво мислят другите за нас - това е Социален Аз-образ. Ако има прекалено разминаване между тези две Аз - образи, значи или сме се надценили в самооценката си (горделивост, нарцисизъм, излишно самочувствие), или сме си поставили твърде ниска оценка (комплекс за малоценност, ниско самочувствие).
    Съществува обаче и т. нар. Идеален Аз-образ. Това е нашият идеализиран образ - това как искаме да изглеждаме в собствените и в чуждите очи.
    Ако авторът подобри изказа и не използва разговорен стил, есето би било една идея по-добро. 🙂
  • Сенд, били сме и по други места по този начин, както тук. На семейни начала. Мен лично, ме кефи и нямам проблем да си чукам лафа с дни и нощи. Ма хайде да не се правим на по-светци и от папата, кой какви оценки къде слагал, че много изнасилено става към даден момент. Бактън от такива тесняци.
    На читавия автор не му дреме за оценки и коментари. И като гледам как едни и същи хора се пулят за тези звезди...резил, голям резил.

    (моето его няма стигане)
  • Попитали една много възрастна двойка, как така продължават да са заедно след толкова много години, а дядото им рекъл: - На младини след дъжд на площада се образуваше малка локва. Разхождахме се с нея и тя мина право през локвата, въобще не се отдръпна да я заобиколи, беше й приятно да е до мен и тогава си рекох: Ето това е жена ми! Преди това имах няколко приятелки, но всички я заобикаляха. Та, няма красиви и грозни хора- има фалшиви и истински. Истинската жена е тази, която те гледа в очите, а истинския мъж е този, който си държи на думата. Много ме изненадаха точните коментари на Иринакис. И на мен ми се струва, че въпросите наистина са зададени от скука. Браво Ире, явно си си взела поука и вече не четеш "по диагонал". А ти "Бебе" не се засягай! По някой път не само въпросите, но и коментарите са от скука.
  • Имаш информация за кражба ли?
  • Важно е щото ако краднеш чуждия труд...и си напишеш името или друг псевдоним имаш шансове да си купиш поне 10000 кафета,нали...
  • Не е важно, есе ли е есето и оценките не са важни. Има нюанс между общуването в социалните мрежи и в този сайт. Тук всеки качва нещо свое, появяват се коментари, засяга се определена тема и всеки иска да каже, какво точно мисли. Това лошо ли е? Появяват се закачки, има хумор някакъв, разтоварващо е. Е, има хора, които са тук, да си мерят егото. Тяхна си работа. Не съм в техния отбор. Въпросът "Грозен ли съм или съм красив?", не вълнува много мъжете. При тях се ценят други качества. Това вълнува дамите, на определена възраст, но след определена възраст, не ги вълнува и тях. Пак ще ми се карат на лични, но такъв е животът.
  • Вчера сложих оценка 2 на това есе, като оценката ми, с придружаващия коментар, са обективни, че и щадящи, мисля. И понеже това явно не стига, сега ще кажа какво мисля И ще сложа нова оценка.
    Бебче, това не е есе. Това са въпроси, зададени от скука и просто, за да сме в играта, които са на ниво пети клас лексикон и не предизвикват нищо друго, освен едно голямо ХАХА, което всъщност можеш да проследиш в коментарите на тези, поставили ти оценка 5. Няма нито един коментар, който да е по същество, защото същество също няма. Надявам се да не ми се сърдиш за слабата оценка, и ако някой дойде точно тук и ти каже "...ох, много близко до мен..." не се връзвай, то е само, за да те халоса да му четеш глупостите и да охкаш на свой ред, въпреки, че ако го попиташ кое му е толкова близко, ще се окаже, че е прочел всичко по диагонал и хич не го е еня. Димо, ти може и да не знаеш, но оценките под 4, трябва да са придружени с коментар и почти винаги се аргументирам (Красимир) От мен хубав ден.
  • Има изисквания към коментарите и оценките. Трябва да се коментират творбите. Оценки под 4 да се аргументират. Затова ще изтрия някои. Иначе се създава усещането, че може да се водят разговори и да се разменят обиди.
    Първият контакт поне до скоро предимно беше визуалният. За него визията е важна. Но хората вече все по-често общуват виртуално. Преди интернет се пишеха писма. По-възрастните помним това време. Мъжете първосигнално, атавистично възприемат жените, като сексуални обекти и това е толкова естествено, че самите жени се изненадват, ако не е така. Замислят се дали са достатъчно привлекателни, а по-самоуверените - дали мъжете изключения са наред с ориентацията. Първичният мъжки размножителен инстинкт е базиран на оценката на здравословното състояние - млади, здрави жени без физ. недостатъци са привлекателни. Е, има и изключения, както споменах.
  • Темата в творбата е интересна, но за съжаление не е обект на дискусия в част от коментари тук. Добре ще е коментиращите да се придържат към нея.
  • Съжалявам, че предизвиках у вас такива мисли и възмущение. Не целях да определям който и да е, просто изпитах нужда да пиша, нещата, които чувствам по този начин. Благодаря за отделеното време на всички, дошли да ме уважат, макар и да не съм очаквала такава дискусия.
  • А, кой казва, че това е така? Социалните мрежи ли? Първосигнално, това е вродено в човешката психика, възприемаш със зрението, то носи най-много информация. На подсъзнателно ниво, външната красота би трябвало, да отговаря на вътрешната, но не е така. Когато си узрял, цениш човека като цяло и единствено общуването с него, може да ти даде правилния отговор.
    Що се отнася, до влюбването, секса и жените, мога да се влюбя и в октоподка, стига да има съответния орган и да ме развеселява.
  • Ее, кой изтряска тук толкова слаба оценка? На бабите и дядовците, дето нямат никакво оправдание да пишат глупости, щото би трябвало да са помъдрели, на тях им цвъкате петици. А тук на малко момиче, което се опитва да разсъждава, замисля се! Как може такова отношение! Ми не слагай оценка. Аз не сложих. Иначе като ви чете човек много сте разбиращи
  • Именно,да сте живи и здрави,а тези с които си разменям любезности, като мен са основатели на сайта...поздрави...
  • Я зарежете това "есе" и поразсъждавайте върху по-смислени неща. В голям филм сте се вкарали покрай виртуала, че и един билюк народ се е допласкал да се прави на тънък познавач. Другият вариант е да срещате само лумпени по пътя си, но ако в живота важи законът за привличането, поработете върху това. Не с гадаене, де, хах.
    Навън все още цъфтят цветя, пеят птици и във въздуха се носи любов. Истинска.
  • Къде е този пълен с красиви лица социален свят - виртуалът?
    Едни закони властват в него, други - в реалния. Публичното пространство и личности налагат свои шаблони.
    Прави разлика между едното и другото.
    Но независимо къде, външността играе роля, защото първо харесваме с очите.
    Хубавият човек е поддържан, и това с просто око се вижда и във физиката, и облеклото. После идват обноските и отношението... и т.н. Според средата и хората си създаваш филтри по своите критерии. При всичките опции - за виртуални и реални контакти, подхождаш в зависимост от ситуацията. Ако усещаш границите и правиш разлика. Просто е!
  • Какво би се харесало на героинята в мъж, когото вижда за пръв път? Притежава ли, самата тя, същата визия/качества/поведение? Ако отговорът е повече не, отколкото да, нека се запита как да промени нещата в своя полза, но и да знае - сериозно усилие е да руши човек създаден модел на мислене, поведение и т.н.
  • Замислих се много, дали Троянският кон не е бил пълен с жени 🤔
  • Бебчето, ако трябва да съм честен, толкова сакрално есе не бях чел.
    Иначе, вчера ми казаха, че съм пич, но явно мацката се е объркала.
    Както казва, Щурачето виж ми никнейма (Жабокът) и ще разбереш
    Големи пинтии... Едни звездички не са ти дали
  • Кого какво го привлича е личен избор. Например аз, като видя някой "готин пич" си казвам: Уфф, поредното леке И е така. Колко време е нужно за да видиш празнотата в нечии очи, минута. То същото се отнася и за барбитата. А това как да разбереш дали някой е искрен, много лесно. Отговорите не идват отвън и не трябва да идват от някой си. Отговорите са вътре в нас и там трябва да ги търсим. На теб и очите няма нужда да гледат, никнейма стига
Предложения
: ??:??