3.05.2009 г., 20:35 ч.

Въпросителни на любовта 

  Есета » Лични
1228 0 5

Ще мога ли да напиша есе за любовта, използвайки само въпроси? Ще мога ли да задам всички въпроси? И не трябва ли да има и отговори? Наистина ли това сладко чувство умее единствено да те тревожи със своите хиляди питания? Защо няма в любовта аксиоми и константи? Защо има само въпроси? Дали има отговор поне на един?

 

Как се случва влюбването? Колко време трябва да на човек, за да се влюби? Наистина ли е само миг? Наистина ли се усеща като електрически импулс? Дали?!

 

Как се лекува болката от раздялата? Колко време трябва да мине? Как се намират сили да тичаш към следващата си любов?

 

Има ли единствена любов, доживотна??? И как се познава? И какво остава, ако я загубиш? В какво се превръща, когато си отиде от теб? Разпилява ли се? Или остава вечно в спомените? За това ли я наричат вечна? Защо не ми се вярва да я има? Защо ли обаче ми се иска да я има?

 

Защо в любовта има толкова много въпроси?

© Кали Пламенова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Джиджи!

    Деси, идеята ти ми допадна. Считай го за сторено (до след няколко дни) "Отговорите на любовта" - ще се получи добре...дааа. Страхотна идея. Ако искаш - осъществи я ти. Ще бъде забавно огледало
  • А сега пробвай едно есе само от отговори-огледало на това..сигурна съм че и то ще е толкова оригинално.Браво за това!
  • Това беше невероятно.Браво на авторката!
  • Обичам въпросите. Понякога си мисля, че в тях се крие повече истина, отколкото в отговорите им. Не бива да спираме..да питаме
  • Оставяш правилните въпроси... Точно тези, които са в главата ми точно в момента... Просто не очаквах да прочета собствените си мисли и ...
    Браво на теб!
Предложения
: ??:??