22.11.2020 г., 8:36 ч.

Безполезности 

  Есета
1007 2 14

Научих се на толкова много.
Мога да ти сготвя вкусна, вредна храна.
Мога да ти масажирам краката.
Да ти покажа кварталните улички, по които да избегнеш задръстванията в големия град.
Знам къде са най-вкусните дюнери и къде стоят катаджиите.
Обратно на логиката, мога даже да ти кажа, къде има хубав магазин за обувки.
Мога да ти направя дете, да сменя контакт, да рецитирам стихове...
Заклевам се, мога да предизвикам неконтролирана експлозия с буркан вода и негасена вар!
Евентуално мога да се харесам на майка ти.
Мога да те заспя до мен докато ти галя косата...
Да се похваля - криво-ляво мога и да обръщам дограма вече...
Безполезности - мога толкова много неща, но не и да те имам.

Ф.

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Филип, не всичко "мога!",е достатъчно за останалото!
    Харесва ми жаждата за обич и красота в желанието ти да ги постигнеш!
  • Имането е най-голямата безполезност, защото всъщност обезмисля всичко останало
  • Така е, но ако се замислим отдалеч, когато показваш уязвимост, показваш и доверие. Да живееш без да вярваш е доста сив декор
  • Ами май малко е така.
    Истината е, че чрез писането малко или много се разкриваме какви сме като хора. Позволяваме на други да четат нашите мисли, идеи, мечти. Не всеки би го направил, защото така сме уязвими.
  • Викаш, почва да звучи като рекламен подкаст 😀
  • Беше ми интересно. Повечето мъже, които познавам не умеят и половината от това, което си изброил. Краят ме изненада, но живота често сервира изненади.
    Хареса ми.
  • Силно е много! Но трябва човек да го е изживял, за да го разбере. 6+!
  • Винаги можеш да дойдеш, да ми дръпнеш една реч, порицание, критична критика, бой и ругатня
    Прав си, емоциите са несъвършени.
  • Хах, много висока топка ми подаваш. Имам какво да кажа, понеже те ечта, но не е задължително да е обществено. Колкото до другото си права, но не казвам, че не може да е по-добре, казвам че емоциите са несъвършени.
  • Мерси, Филип. Разбрах те А аз все съм си мислила, че единствено Джокондата не е необходимо да се преправя/подобрява, но не вярвам Леонардо да не беше опитал поне веднъж, ако беше жив.
  • Скъпи дами, благодаря, че отделихте време да ме прочетете.
    Дари, имането не е точно форма на притежание или на мания за такова.
    Ирина, не е печатна грешка.
    Но пък "какво е искал да каже авторът" е нещо, което не се прилага при живи автори 😀. Смиъл идеята ми е следната освен за правопис никога не минавам да поправям нещата, които пиша. Макар, че сега ако си прочета нещо старо виждам къде, какво мога да изшлайфам.
    Просто така съм свикнал пиша нещо такова на примависта за 15 мин и това е една картина на моментна емоция.
    Благодаря още веднъж .
  • Не е печатна грешка и аз често се изразявам така. А за имането/ хах, ударението е забавно/ просто изяснявам, за да съм наясно
  • На мен ми допадна това, с имането. Центрира картината и я избистря, но "да те заспя"....
    Дано да е печатна грешка. И приспя е достатъчно силно и показателно.
  • Харесва ми.
    Само искам да си изясня: "да те имам", това ли е точната дума, която изразява мисълта ти? Защото смисълът и е притежание, собственост
Предложения
: ??:??