3.10.2012 г., 14:17 ч.

Ягодова страст... 

  Есета » Любовни
1407 0 1
1 мин за четене

 

Ягодова страст беше полепнала по чаршафите с аромат на калинки и лятно миналогодишно вино. Прозорецът беше широко отворен и пропускаше лежерния есенен вятър до нас. А ти спеше. Очите ти – затворени, устните леко отворени… като за целувка. В стаята мракът се беше превърнал в топло пухено одеяло, покриващо всичко с мекотата си. Дрехите ни пълзяха като октоподи по пода, в търсене на топлината от телата ни. Музиката се носеше плавно по вълните на спокойно море от сънища. Гореща вълна с дъх на какао и вкус на сметана. И самотно останала двойка ягоди, допиращи се в безкрайна целувка. Мисъл за ягода по голо тяло пробяга през стаята и се спря до смъртно ранената изоставена дамска чанта. Бръмчене на светулки зазвуча и малък екран на отдавна забравен свят засвети. Твърде далече и твърде тихо.

Ягодова страст беше полепнала по чаршафите и аромат на малиново вино висеше във въздуха като Джин от приказките на Шехерезада. Слънцето зацелува небето, криейки се зад високите сгради. А ти спеше…

 

© Цвети Димчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??