8.02.2015 г., 17:45 ч.

За чувствата и желанията 

  Есета » Лични
1184 0 4

Провокирано от http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=338491

 

 

Когато усетя пръските на морето - скачам в него... Усещам аромата му. То гали кожата ми, обгръща ме... неее... прегръща ме... Прегръща и още много други, но знам, че това между нас е специално и единствено.

Когато усетя аромата на цветето, се навеждам да му се порадвам. Не искам да го откъсна. Знам, че там в градината ще разпръсква много по дълго време аромат, особено сутрин по роса и вечер на здрачаване.

Когато усетя допира на книга - взимам прочитам. Ако ми харесва - споделям.

Усещам допира на любимия. На телата , на душите. Всеки друг заслужава точно толкова Любов, колкото и ние. Но това е моята Любов и аз и се отдавам... напълно. А на останалите да усетят същото пожелавам.

 

 

© Ирен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти Ирен... да мога да ти отговоря на въпроса...
    поне мога да споделя мислите си по него и ще го направя...
    отговора ми трябва да е малко по-нагоре.
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=339004
  • Аз ти благодаря, Мая! Нека получиш такъв подарък, какъвто желаеш утре. Но понеже аз съм ужасна непоправима романтичка, ти пожелавам ако не да чуеш, то поне да усетиш такава мъжка изповед. https://www.youtube.com/watch?v=0YNKpi_IFOg&list=FLaabCqn_eOPiBd8MpY5pzcg&index=15
  • Чуден, влюбен празник ти желая в утрешния ден,Слънце Антимов! Благодаря, че намина. Твърде спонтанно написах този текст...ти знаеш.Не обичаме хората, "защото заслужават". Не знам защо ги обичаме. Но за заслуги техни сме - благодарни, признателни, уважаваме. А защо обичаме? "Обичам защото?" - можеш ли да ми отговориш защо? Но вероятно можеш да ми изброиш хиляди неща, които можеш да направиш, правиш или пък никога не би направил, защото обичаш!
  • да... това е твоята любов и тя е за този за когото ти решиш, че трябва да бъде, не я даваш на друг, защото тя не е за него. Даваш любовта си само на този, който според теб я заслужава, а какво заслужават другите и какво им пожелаваш са съвсем различни неща. Благодаря ти за оценката и поправките. За цветето си права... и за морето също... исках да кажа, че за човек всички желания са продиктувани от чувствата му... и се питах какво е ако вместо от чувствата желанията се диктуват от друго.
Предложения
: ??:??