17.02.2015 г., 11:39 ч.  

За чувствата и желанията 2 

  Есета » Лични
805 0 1
1 мин за четене

 

   Тъй като ми зададоха въпрос и се чувствам длъжен да му отговоря... ето моя отговор.

И така: "А защо обичаме?"

Мога да кажа за себе си.

   Обичам защото: защото ми доставя удоволствие да виждам усмивката на любимата жена; обичам точно тази жена, защото тя е човека, който когато бях на прага на смъртта и почти се бях отказал от живота, тя тази жена ми вдъхна увереност.

Обичам тази жена, защото... незнам как да го кажа... това беше жената с която гледайки се в очите разговаряхме, четяхме си мислите... и си отговаряхме на глас,

затова я обичам, защото.... обичам я защото с нея се чувствах завършен, цял, истински. Не бях изпитвал това никога през живота си и вече няма да го изпитам, но въпреки това аз обичам тази жена.

   И на последния въпрос... да за тази жена няма нещо, което да не бих направил, ако ще да е последното нещо в живота ми. Стига да знам, че ще я направя щастлива бих могъл да направя всичко.... Затова си и тръгнах, защото тя го поиска от мен. И защото я обичам.

 

Затова я обичам и ще я обичам.

 

Обичам те, Красавице,  и винаги ще те обичам, където и да съм, каквото и да правя.

 

 

 

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хей, благодаря за отговора. Не беше длъжен да отговаряш на въпросите. И и да си призная ми се струва, че пак си разменил две думички „ обичам защото” и „защото обичам”.
    Според мен ти доставя удоволствие да виждам усмивката на любимата жена; защото я обичаш.
    Това беше жената с която гледайки се в очите разговаряте, четете си мислите... и си отговаряте на глас, защото се обичате.
    С нея си се чувствал завършен, цял, истински, защото я обичаш.
    Аз наистина смятам, че никой не може точно и ясно да каже, защо обича някого. Може да изброява качества, но и това не е причина. Можа пък точно това да прекрасното на Любовта, че е необяснима.
    И последно – никога не казвай никога. Всъщност в този случай може да си казваш колкото пъти искаш – никога, никога, никога... Не за друго, а защото кажеш ли никога да знаеш Съдбата ще се ти покаже, че не си прав. Ама в случая е добре. Нека! Много още Любов пожелавам в живота ти да има! Радвай се и благодари и за тази, защото си преживял нещо хубаво, стойностно и истинско.
Предложения
: ??:??