9.02.2021 г., 8:04 ч.

За мъжете - накратко 

  Есета
690 0 13

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Всички мъже сме еднакви - примати.
Драпаме си мишниците.
Е*е ни се винаги.
Искаме мусака и да пърдим на воля.
Лъжем наляво - надясно. 
Изчезвамe - без обяснения, обещаваме - без смисъл.
Въобще  - шапка на тояга.
Пием по много.
Псуваме.
Повръщаме.
Ненавиждаме се.
Бием жените си,
а после им се извиняваме - малка семейна идилия!
Жените търпят - мъжете сме  п*тки и няма какво да ни оправяте мирогледа, наклона или мнението.
Всички мъже сме еднакви, а различните ще ги познаете - носят усмирителни ризи.
Не твърдят, че обичат, не хленчат при проба - просто бутат Света наобратно.
Е*е ми се винаги!
Нали съм примат...
Искам ти всичкото - гореща вана, 200 водка и едно нежно във врата ми издишане.
Малък недостатък е да искам кислород, издишан в чуждото вдишване...

Винги съм се чудел дали ще ми отива риза...

 

© Филип Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Само, ако си 75 набор надолЕ - иначе идиота си ти.
  • Попитахме 100 жени:
    - Правили ли сте секс с животни?
    30% отговориха - с говеда, 35% - със свине, 20% с магарета, а останалите 15% отговориха на въпроса с въпрос:
    - Идиот брои ли се за животно?
  • Забавлявам се искрено.
    Кой, кого бие, кой, какво усеща...
  • Е Пепи, питах го вече. Каза, че го мързи 😂😂😂
  • ДЕНИ - я по-добре не дърпай дявола за опашката! Не го подсещай! Трай си!

    То остава и жена да ти хареса и да не ти се иска да си интимен с нея!
    "Мъжът харесва жената заради секса, а жената харесва секса заради мъжа", т.е, жената харесва отношението. За това сме от различни планети.
  • Ох! Чакай да питам мъжът ми що не ме бие 😂
  • Пепси, не мислиш ли, че съм го чувал, за да го напиша. Колкото далине есе - не е, но не ми пука.
  • Обаче ако това ти го каже някоя жена, дали ще се съгласиш?
    О, това било есе!
  • Оценявам мненията. Благодарско. Не искам да коментирам поименно, за да не влизаме в излишна полемика.
  • O, категорично няма еднакви хора... Опитват се да се групират в малки единици от по няколко хиляди, но пак не им се получава.
  • Интересни прозрения!
  • Голям късмет съм извадила да разбера, далеч след 18, че имало и такива мъже.
  • Много полезно четиво за мен. Голям късмет имам, че съм +18 и можах да прочета това жизнено важно за мен, откровение
Предложения
: ??:??