8.12.2009 г., 12:14 ч.

За печката, за стария и новия бог. Паралел с концепцията за Валкирия. 

  Есета » Философски
1599 0 0
6 мин за четене

За печката, за стария и новия бог. Паралел с концепцията за Валкирия.

 

1. За печката, за стария и новия бог.


Текстът, който помествам тук, е разказ по книгата на Дарья Усвятова "Справный дом" ("Уреден дом") и е базиран също така на информация от книгата на Сергей Алексеев "Валкирия и новият световен ред". Целта на това повествование е да се дадат знания по темата и да се покаже паралела и подобието в наличните информации за възникването на Печката и на Жената Валкирия, за която се твърди, че е първото разумно същество на планетата Земя!

Първо представям текста от книгата на Даря Усвятова "Уреден дом", после паралела, и ще продължа пак с въпроса за магическото значение на ПЕЧКАТА.

"- А знаеш ли Даря, че бог е сътворил човека от ГЛИНА?
- Да, чела съм за това.
- А знаеш ли ти, че преди човека бог от глина е направил печката?
- Как печката?
- Да, именно печката. Представи си. В началото на времената навсякъде е царувал хаос, студен и безприютен. В този хаос е живял САМОТНИЯТ бог, на него му е било студено и гладно. И за да се съгрее и да си сготви храна, той е замесил ГЛИНА и от глина си е направил огнище. И първата му дума е била, коя мислиш?
- Да бъде светлина?
- Не, първото, което е казал Господ е било: "Нека да бъде ОГЪН в това огнище!" А светлината вече от огъня сама по себе си е ВЪЗНИКНАЛА. И, едва след това, съгретият и сит бог е решил да направи човека по образ и подобие на ПЕЩТА.

 

- Странно нещо - аз не можех да разбера шегува ли се той или говори сериозно. - Аз пък мислех, че бог е сътворил човека по СВОЙ образ и подобие.

- Много му е притрябвало на бога да сътворява богове... Той е сътворил човека точно така, както е сътворил пещта (печката). Както и пещта, той е направил и човека с чело, бузи, рамене, крака...

- Интересна теория за еволюцията.

- Това не е теория, а самата истина. Първият печкар е бил бог и затова всички майстори на печки са БОГОВИ братя.

- Аз не се шегувам. Печката е сестра и майка на Адам. Сестра, защото отецът е един, майка, защото глинените хора бог в пещта е пекъл и от лоното й ги е вадел вече с божествена ЖАР отвътре."

 

2. Паралел с концепцията за Валкирия.

 

Идеята и реалността за Валкирия са добре разгледани в книгите на руския писател Сергей Алексеев "Съкровищата на Валкирия". http://gorosvet.blogspot.com/2009/03/blog-post.html

 

В третата книга на Сергей Алексеев "Валкирия и новият световен ред" /"Земля сияющей власти"/, когато Мамута слиза в пещерите на Урал и чете кожените свитъци с много точни знания, които гоите наричат СОЛ, там, той изненадано се натъква на гойската концепция за първия човек. Оказва се, че първият разумен човек е била жената - Валкирия, а после тя е вдъхнала мъжки дух в човеците-пчели и се е появил, отхранил и отгледал МЪЖА!!

 

Младият Варга обяснява на Мамута какво ще говори и прави пред неговата млада Валкирия, която той много обича и там ненадейно открива указаната истина пред Мамута.

 

начало на цитата

 

"- А след това аз ще открия пред нея книгата Яв**! - вдъхновено продължаваше Варгата. - и ще й изтълкувам лично как е възникнал на Земята живота, че първият живот е възникнал на Венера под формата на Пчела - летяща част от растение, предназначена да опрашва, да осеменява цветовете... Нали е романтично това? Аз ще я увлека с Веста! Ще чета книгата на знанията като поема. Ще заинтригувам моята Дева с историята на сътворяването на Разумния Човек, ще й разкажа как в един миг Земята е забременяла, отежняла е, взирайки на Слънцето, Ярилото на Правия /на бога/, и се е родило тогава от нея първото мислещо същество - човекът-жена, Валкирия!

 

- Слушай, Варга, - чувствайки оцепенение, изговори Мамута. - Нима първият Разумен човек е била жената?

- Да! - възликува той. - Това е станало мигновено, веднага след като Правия е отстранил придружителката й Рада /планета - спътник Рада или Сварга/. Тагава се е родила първо Матката, всичко е станало както в пчелното семейство. Родените от Праха (**от семето на Правия) Пчели са били още безполови. И едва после от децата, отгледани от Матката (**Валкирия), са възникнали мъжете. Затова са се и съхранили у нас следите на женското начало... Нима не си вкусил ти тази сол?

- Да, вкусих я... Но над главата ми през цялото време трещеше и се снижаваше покрива. Не можах да проникна в тази истина...

- Не можа ли?

- През цялото време мислех за срока ми кога ще изтече... Боях се, че няма да успея, и разумът ми ставаше непослушен...

- Ти не си могъл да си изясниш такива прости неща?! - още повече се изуми Варгата и се развесели. - Ти, който си разчесвал косите на Валкирия, не си могъл да видиш в тях Космите на Светлината?!"

 

край на цитата

 

продължение от книгата на Даря Усвятова

 

-          Странни са за мен тези неща, които говориш… Ти нали си християнин, носиш кръстче. А в езически митове вярваш.

-          Аз на тебе не за сегашния бог ти говоря.

-          А за кой бог?

-          За древния Бог, най-първия, който е бил в началото на времената, отецът на всичко и отецът на всички хора. Пещта (печката) - това е врата в НАВ**, в този ДРЕВНИЯ СВЯТ. Зад ВСЯКА ПЕЧКА живее бог на НАЧАЛОТО, нашият Първопредък. Защо, според теб първите човешки храмове са били не къде да е, а в ЖИЛИЩЕТО, около ОГНИЩЕТО? Защото, след като бог в огнището живее, защо да ходим някъде ДРУГАДЕ да му се молим. Той и СЕГА е там, само че хората са забравили за това. Който НАМЕРИ ОБЩ ЕЗИК с печката, може да го види…

 

-          А ти видял ли си го?

Андрей тръсна къдравата си глава (аз не разбрах какво означава това – да или не) и продължи:

-          Женското лоно Бог е творил по образа и подобието на пещта, поместил е вътре ОГЪН ЖИВОТВОРЯЩ. Влагаш в нея сурово, а получаваш готово, с дух и душа. Печката трансформира нещата от неготово в готово СЪСТОЯНИЕ, от смърт в живот, от миналото в бъдещето. Огнището в дома – това е ЖИВОТ в къщата, когато умира последния от обитателите му, гасне ОГНИЩЕТО.

--------------------

 

От приведените текстове ясно се вижда, че богинята Валкирия, жената въобще, майката и домакинята, и печката в дома са еднакво "ВЪЗНИКНАЛИ" – с едно и също ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ. Да дават живот на обитателите на дома!! Да трансформират нещата, да ги движат от едно сурово качество в опечено, да дават живот и Дух!!

 

КРАЙ

 

Румен - Лесничея                                понеделник                          07.12.2009 г.

 

 

 

ЯВ** – означава БЕЛИЯ СВЯТ. Светът, където грее Слънцето. Нашият ФИЗИЧЕСКИ СВЯТ на Земята и на другите планети, този огряван от съответното светило свят.

НАВ – това е Светът на Предците, Оня свят, Светът на огъня или още на Първобога..

ПРАВ – това е Светът на Божествеността, на Правия, на Бога, на надстоящите същества: богове, светии, ангели и др.

 

 

© Леснич Велесов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??