7.07.2024 г., 19:00 ч.

За свободата на словото в мрежата 

  Есета
238 1 17
1 мин за четене

       Седя си значи, днес 07.07.2024г. след работа в моята квартира. Понеже няма какво друго да правя - всичко съм си свършил - цъкам си в нета. Шаря в ю-тубето и търся новини от майка България. Естествено, от националните плювалници всичко е от леш и надолу. И като един свободомислещ пияница, наливам си едно "тюлморче", докато си цъкам да си повдигам настроението. Влизам на един ю-тубър в пространството, който коментира от Англия случващото се в България. Човекът много разочарован от коментарите, докато трае лайфът му, каза, че ще си закрие платформата в "ю-тубето". И понеже съм дърт, а този тюбър в сравнение с мен е младок, реших да го разкандърдисам от изявеното му желание, да сложи кръст на това, което прави. Момчето (на 47г.) изпадаше в ужас, че в чата хората не реагират сериозно на коментарите му, относно политическите уйдурми около изборите. Общо взето на мен коментарите ми заприличаха на седянка от 70-те години на миналия век в която са се събрали съседи, от махалата, за да коментират настоящите проблеми. И си казвам: Колко голямо его имат дори доброжелателните хора, очаквайки другите да приемат на сериозно, наистина сериозните теми, които обсъждат пред обществото? Написах му коментар: Такава е природата на българите. Моля не се сърди баце! Продължавай си с канала, но го кръсти: На седянка при бай Българан!

    Две минути по-късно при опита ми да публикувам коментарът си, се появи съобщение от ю-туб провайдера, че написаното от мен е опасно и не е полит-коректно, тъй като не е в съзвучие с благовонните теменужни ухания на "нета". Може би, споменаването на всичко що е с корен Българин не е полит-коректно. 

© Бостан Бостанджиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добър вечер на посетителите! Добре дошли на седянка при бай Бостан, като не може при бай Българан!
    Здраве и здраве и здраве ви пожелавам! Всичко друго сами ще си намерите.
  • Написаното от автора е вярно. Въпросът е, защо да вървя по свирката на тези отгоре и да се изживявам като човек от когото нещо зависи. Политиката я определят отвън, а изборите са за да се даде формална легитимност - уж от името на народа, на нещо предварително решено.
  • Кривак - казано е, че отчаяният човек се хваща за политиката, религията или историята. А може и да не е само едното. "Благодарим Ви, че оценихте и споделихте! Вашето мнение е изключително важно за нас!"
  • Ми, не си блъскайте главите с тая политика, бре хора. Живота си върви и без нея.
    А политиката си върви и без нас.
  • Влизам си значи, днес 09.07.2024г. в Откровения... попреглеждам надве-натри публикации + коментари... Какво ниско ниво, драги зрители... какъв упадък на творчеството + коментарите, откакто все по-рядко влизам в този сайт...
    Отронвам (всъщност не ми дреме) две-три сълзи за сайта и бегом марш оттук.
    R.I.P. Откровения.
  • Пепс...уби ма.... 🤣🤣😂
  • Ние сме толерантни, широко скроени, с по няколко паралелни вселени, творческият ни дух е над всичко, и ви изпращаме нашата чиста като сълза на поет позитивна енергия в подкрепа на всяка/ква обич, защото любовта е над всико!
  • Обичането е информационно - енергиен процес , а не физическо взаимодействие.......... за сведение на "кумовете"! Намиг на всички в клуба! Между другото дано свободата на коментарно НЕполиткоректно изразяване ТУК възвърне Вярата на автора в "Свободата на Словото" ! Благодаря за вниманието! Обичайте се и вие !
  • Колко красиво 💐
    Любовно обяснение пред всички, каква драма, какъв съспенс, драги читатели 🤣
    А, честито, и да ни поканите, целия сайт, на сватбата 👍💐👍
    С извинение към автора, но това е Исторически момент ф Откровения, не можех да премълча!
  • Не сте единствен. Не искате ли да ме питате дали не съм футболист, пияница или лесбийка като вашите колеги?
  • Господин Анани заслепен от вашия интелект губя ума и дума ...Обичам Ви!
  • Преброждайки през тъмата на мъдростта ви разбирам, че нищо конкретно не можете да кажете, никой от мистичните "умни" не можете да посочите... Не се учудвам, вашата компетентност очевидно достига до бургиите и рендетата. Както казваха класиците: "Обущарят да не отива по-нагоре от обущата"...
  • Де го чукаш ...де се пука ?! Що е то?! Жокер: На всяка манджа мерудия - на всеки ...отвор бургия!?
  • Уважаеми съветски изтребител, мнението ви е просто смешно. Кога точно "светът се управляваше от умните"? Можете ли поименно да ги посочите тези мистични "умни"?
  • "Преди светът се управляваше от умните. Това беше много жестоко.
    Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко.
    Сега светът се управлява от простите. Това е честно, защото простите са значително повече.
    Сега простите принуждават умните да говорят така, че да е разбираемо за простите.
    Ако простият не е разбрал нещо, това е проблем на умния........" С две думи: "Добре дошъл в клуба на пре...ните коментатори!" Благодаря !
  • Към политкоректно бих добавила и "да бъдем толерантни"
    Намериха си много хора "свободата" в нета, че и реват "как може да не ме ценят и забелязват точно мене", и това е навсякъде, вкл. и подобни платформи за авторско творчество. Да учиш другите на "истинност, правда и свобОда", да сочиш с пръст пътя и светлината - "ти мен знаеш ли ме кой съм аз, а?!"
  • Като я чуя тази мръсна и измислена от либерастите дума "политкоректно" ми идва да се хвана за кобура, ама го нямам...
Предложения
: ??:??