28.10.2020 г., 8:46 ч.

Законът на Привличането и Енергията! 

  Есета » Социални, Философски
1803 2 13
2 мин за четене

Питали ли сме се някога защо все попадаме на хора, които не ни харесват, подиграват ни се, комплексирани са и т. н. Може би си казваме, че такъв ни е късметът, или че такъв ни е талантът, както се пее в една песен... Но замисляли ли сме се защо се получава така? Все да привличаме такъв тип хора и да си губим времето с тях? Ние винаги се имаме за добри, хора на ниво, а все късметът ни подвежда... Но може би не се досещаме, че ние самите привличаме такива хора. Ще си кажете как? Ами, със Закона на привличането. Мислите ни са енергия. Ние сме енергия. Всеки от нас има енергийно поле (Аура), което трепти според мислите ни, които също са енергия. Ние си мислим, че имаме лош късмет, съдба. Енергийното ни поле трепти по този начин. Съответно привличаме хора със сходно енергийно поле и ги припознаваме като "наши". А ако видим човек с положителна Аура, имаме избор – да подобрим нашата Аура чрез неговата, или да си кажем, че този човек е прекалено добър за нас и да я отблъснем. Много често ние сме вглъбени в чувството си за лош късмет. Много често и отблъскваме хубавото, което ни се предлага по индиректен начин. С нашите мисли, с нашата енергия. Ние не го виждаме. Не вярваме в него. Трептим на тази честота. Замисляли ли сте се защо някои хора привличат към себе си само положителни, успешни, добри, привлекателни хора и се обграждат с позитивизъм и доброта? Защото те самите трептят с тази енергия! Те привличат подобни на тяхната Аура, припознават ги като "техни" хора. Прекрасно, нали? Защото те трептят на тази честота и привличат чрез енергията си подобни на тяхната такава! В такъв случай защо ние трептим на ниска честота, а очакваме висоти от живота и положителни хора? Та ако срещнем такива, ще ги отблъснем с лошата си енергия... Като магнити плюс и минус. Толкова е просто...

И нека спомена пак това, че ако срещнем позитивен човек, имаме избор – да приемем неговата енергия и чрез нея да подобрим своята, или да я отхвърлим. Изборът е наш!

 

А относно енергийните вампири... те са хора с много ниска енергия... Нашата задача е да НЕ допускаме такива хора около себе си, така няма да изпиват нашата енергия. Нека се замислим колко енергийни вампира познаваме и сме приели в живота си. Защото в крайна сметка ние храним душата си, даваме ѝ енергия. Важно е каква е енергията, която ѝ даваме. А, повярвайте ми, ако трептим с позитивна честота, в живота ни ще се случат чудеса!

 

Та... Каква енергия привлякохте днес? Каква дадохте на душата си? Каква отнеха от вас?

© Вели Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Слънчеви лъчи от витамини
    пръска слънчева Дарина,
    сенд в бурканче ги лови,
    и ваксина срещу зли енергии
    твори! Чакаме с колаж
    по темата да ни ощастливи!
  • Че е глупост, глупост е, но е модерно. И позитивното мислене и омразата изтощават еднакво.
  • Дарина силно ме привлече, защото е фрашкана със слънца, с мноооого витамини!
    Това, с позитивната и негативната енергия, като начин на поведение, си е абсолютна глупост. Как да излъчвам позитивна енергия, когато си имам неприятности, началникът реже от заплатата ми или жена ми се сваля с друг, през работно време. М?
  • Точно, Целувчице, точно.
  • Изборът да приемем позитивизма е равен по сила и големина на този, да си губим времето в неприятна компания. Не е нито съдба, нито трептене.
    Днес трептях така, че да ми вдигнат колата, но това също беше избор. Просто се бях настроила на глупава честота
  • Стани слънцеядец, че тези енергийните "хранят" само себе си.
  • Боже! Откога търся енергийна вампирка, да ме захрани с витамин “Д”!
  • Хм, нагазил си в дълбоки води. Нищо не е толкова просто, колкото изглежда. Всеки срещнат човек е учител и добрите, и лошите. Използват те, късат ти нервите, докато разбереш, че не тях трябва да промениш, а себе си (с позитивно мислене това не става). Ако ти не се цениш и уважаваш, не чакай друг да го направи. Помощ да, но не на всяка цена, защото утре, ако нямаш възможност да помогнеш, стой та гледай. Имала съм контакт с енергийни вампири, разболях се, буквално. Има си техники за предпазване - най-добрата - далече от такива. Обширни теми са, много може да се пише...
  • Аз силно привличам слънчева енергия, следователно слънцето е привлечено от мен, доволна съм, привличам само слънца
  • Аз излъчвам електрони или така наречения ток. Търся жици с малко съпротивление.
  • Ти си постъпвай както преценяваш за правилно, енергията може и да се пренасочва и препраща!
    (тоя фейс побърка енергиите!)
  • Щураче, за друго говоря. За това какви хора привличаме към себе си и каква енергия те ни носят. Ние помагаме, а ако не отвърнат - здраве да е. Въпросът е каква енергия излъчваме и каква привличаме. Магията на енергията!
  • И какво значение има на какви хора помагаме? Никакво значение няма за мен. Искала съм, помогнала съм, изобщо не ме интересува какъв е човека, ако ще да е най-пропадналия, ако ще да е звяр. Аз да не би да съм идеална, ха
Предложения
: ??:??