15.01.2008 г., 22:28 ч.

Защо? 

  Есета » Любовни
1450 0 5
1 мин за четене

 

Защо не мога да превъзмогна себе си, сърцето си и всички тези мисли, чувства и спомени, които непрестанно ми напомнят за теб?  Защо, въпреки всички усилия, които положих и продължавам да полагам изникваш в мислите ми навсякъде и по всяко време – без да питаш какво всъщност ми причиняваш с това? Защо не ти стигат сънищата в нощта, които винаги са били твои? Защо трябва сърцето ми да се свива всеки път, щом си помисля за теб? Защо казват, че времето лекува, когато аз се чувствам както в първия ден, в който вече те нямаше? Защо след като не говоря с теб, не питам  и не споделям с никого за теб и за това, което става вътре в мен, ти си тук? Защо си тук, когато всъщност те няма? Защо страхът от теб е толкова голям? Защо не мога да ти кажа всичко това? Защо след като веднъж те допуснах до най-съкровенните кътчета на сърцето си, ти остана и вече нищо не е в състояние да те изтръгне оттам? Защо само ти можеш да се докоснеш и да предизвикаш всяко чувство в мен – любов, омраза, вяра, радост, болка, ярост, отчаяние и т. н. И...  Надежда – най-лошото от всички – Надежда? Защо въпреки всичко, което си причинихме и всичко, което ни разделя, аз все още имам Надежда? Защо всички други чувства се преплитат в ежедневието – ту те мразя, ту те обичам, после се ядосвам, накрая се отчайвам и после пак наново и т. н. Но Тя - Надеждата е единственото чувство с постоянно присъствие в душата ми? Защо?... А може би, защото...

© Ками Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Есето ти е чудесно! Изключително много ме трогна Поздравления и продалжавай в същия дух!
  • Тя - Надеждата е единственото чувство с постоянно присъствие в душата ми?...
    и така трябжа да бъде! Браво и успех!
  • Усеща се болката ти, изляла си тъгата в това искрено есе...
    Поздравявам те - пишеш много много хубаво, вълнуващо!
    Пожелавам ти много много любов! Обичай и бъди обичана!
  • "...Най-мощната сила на света – вярата.
    Най-стимулуращия дар – надеждата.
    Единствената реалност – любовта."
  • .....защото обичаш,една любов не може да се изтръгне изведнъж ако това е желанието ти остави постепенно без усилия,поне като не изливаш думите с някого прави го със себе си,пожелавам ти надеждата и всичко да се оправи с любов
Предложения
: ??:??