9.06.2011 г., 11:34 ч.

Защото ТЯ спира дъха ни... 

  Есета » Любовни
3598 0 3
1 мин за четене

Когато обичаш някого истински, си готов на всичко за него. Съществува ли наистина тази безрезервна любов, тези чувства, в които няма място за компромиси, които даваш, без да очакваш нещо в замяна... Всеки човек казва, че първата любов е най-голяма, най-силна, най-незабравима, най-истинска. Но доколко е възможно, когато си още дете и нямаш реална представа за това, което предстои, да обичаш някого и да си готов на всичко? Та ти си играеш на семейство с него, мислиш си, че едва ли не ще остареете заедно... колко глупаво от твоя страна. Тази първа голяма любов, по детски, може би е най-чиста и безкористна, защото не осъзнаваш бъдещето, но тя не е най-истинска, поне според мен. Любовта, тази, която те кара да мислиш за бъдеще, тази, която преобръща живота ти на 180 градуса, е онази, когато вече си пораснал и осъзнал кое е наистина важното и какво искаш да притежава човекът до теб. Този, който ще ти помогне да следваш целите си и ще те държи за ръката в разочарованията, защото такива винаги има. Е, аз съм една голяма щастливка, имайки такъв мъж до себе си. Отмина времето, когато се самозалъгвах, че първата ми ГОЛЯМА любов е най-добрият ми избор, когато обръщах главата си постоянно назад в миналото и се замислях дали не съм направила грешка. Сега вече знам, че всяко нещо в живота си има определена причина, че всяко едно разочарование ме е направило по-силна, изградило е същността ми, а човекът до мен сега ме кара да гледам единствено в бъдещето, без да забравям за миналото си, разбира се. Може би тази любов не е така безкористна, като онази – детската, но е много по-истинска. Всъщност аз съм сигурна, че безкористна любов не съществува. Да си безкористен означава да не целиш лична или материална облага... е, избирайки да бъдеш с някого, ти го правиш, защото съответният човек те прави щастлив. Каква по-голяма облага от това?!  Любовта е най-големият дар, който ти поднася животът. Тя осмисля всичките ти усилия и обезсмисля всичките ти тревоги. Щастливци сме тези, които сме „дали” сърцата си на някого и сме „получили” други в замяна. Животът е прекрасен, а обичта между двама души го прави неустоимо сладък!!!

© Нина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Много добре е написано!
  • Животът е прекрасен, а обичта между двама души го прави неустоимо сладък!!!
  • Да, съществува! Някой би я нарекъл Платонична, но не е, защото пак се вплитат надежди. Името й е Безрезервна. Няма очаквания, копнежи, мечти, дори няма страст. Но, обичаш с всяка частица от себе си. От сърце пожелаваш щастие, независимо къде и с кого е той- изборът ти. Предполагам, че звучи налудничаво, дори абстрактно . Но, Госпожица Безрезервна съществува . И, не я бъркай с Всепроникваща- Тя е единствено към Бог.
    Поздрав!
Предложения
: ??:??