4.07.2019 г., 13:34 ч.  

Здравейте! 

  Есета » Лични
699 0 5

      Здравейте,

с интерес чета вашите произведения, бих искала да стана част от вас и да споделям мислите си с вас, да се вдъхновяваме едни с други...

     И знаете ли... винаги съм искала да мога да разказвам за това, което ми е в душата. И обичам да го правя, да разказвам, да карам хората около мен да се смеят, да плачат, да трогвам душите им, да ги водя емоционално където и да е, просто с думи. Представям си какво трябва да са изпитвали големите писатели, знаейки, че имат тази способност. Понякога чувствувам, че и аз бих могла да го правя. Това е нещо, което бих искала да усъвършенствам.

    

© bobymobyx Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами това е чудесно. Имам две идеи - едната да публикуваш незавършено и да помолиш читатели да дадат предложение за край. Другата е - да помислиш какво си искала да кажеш в текста и да го формулираш с едно изречение или да завършиш с нещо като поука. Опитай.
  • Отдавна имам регистрация,но влизах рядко само за да чета,никога не съм била активна в сайта.
    Имам много започнати неща,но не мога да ги завършвам, не знам защо. Просто не се получава.
    Ще споделя разбира се,може пък вие да помогнете с края.
  • Здравей. Вероятно си събрала и още не се осмеляваш да публикуваш. Изпращай, няма страшно. Хората тук са много добронамерени. Чакаме...
  • Ами хайде, пиши... Чакаме да прочетем...
  • Поздравления за смелостта, не толкова, колкото за искреноста!
    Това не е есе, прилича на кратичко писъмце, ако има значение, разбира се.
    Лично аз бих се радвал да прочета нещо от теб, каквото и да е.
    Щом си усетила, че имаш какво да разкажеш, не бива да го пазиш само за себе си. Така мисля аз поне.
Предложения
: ??:??