11.05.2008 г., 22:50 ч.

100 (сто) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1158 0 10

- Защо го направи, защо публикува това?

 

- За да станат 100...

 

Замисля се.

 

След малко:

 

- "Кои" да станат 100?

 

- Произведенията ми, които съм публикувал в сайта. :)

 

Отново се замисля.

 

- Защо трябва да са 100? Защо точно сега?

 

- Защото - отвръщам аз - тая нощ ми спира интернетът и известно време няма да имам достъп до Мрежата. И през това време няма да пиша. И ще се променям. И кой знае дали някога отново ще ми е до писане. И до каквото и да е.

 

Замислям се с какво друго да замажа положението. :)

 

- ... А 100 е прекрасна кръгла цифра. :) - Добавям аз.

 

- Ама ти, ти си... напълно побъркан!

 

- :)))

 

:))

© Йордан Серафимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пожелавам ти скоро да мислиш за 1000
  • 100 / 10 = 10

    Ето ти един 10-и комент!
    Просто така, 'щото нетът е наличен в момента!


    Поздрави!
  • и пак ще пишеш... по-силно е от нас
  • Поздравления за 100 нали! Според мен 101 е къде къде по-привлекателна цифра! Работи и за нея.
  • на машина си е друго, само тя успява да следва бързината на мисълта ми, дори компа понякога се затруднява и написаната дума се появява пред очите ми чак след миг закъснение. А сега съм в... зала...
  • за теб няма ли лист и химикал?! машини, машини... навсякъде около нас... поне в изкуството да не сме машинизирани
  • Здравей. И с мен се получи нещо подобно. Аз затва и не съм писала отдавна.
    Промяната е най-постоянното явление в живота.
    Изтъркано, ма вярно!
  • 5 минути...
  • направо ще се Извергна, ще се сгъна, ще изгубя лицето си и мислите си и ще изчезна Сякаш вземам ЛСД. Бе де да знам, без нет сякаш си ставам друг. Повече време имам да стоя пред пишещата машина, отколкото пред компа, ама вече ми се гади от машината толкова колкото и от компа. След по-малко от 30 минути ми спира нета Да ми е честито.
  • И...ще се променяш...
Предложения
: ??:??