Часът е 11, нещо в мен трепти. Някаква странна празнота ме изпълва и кара да се оглеждам стреснато. Да, наистина е 11 и все пак нещо не е както трябва, нещо липсва, нещо .... "Час като час", говори логиката и разумът в мен. Да, но все пак, нещо не е както трябва, погледът ми инстинктивно търси телефона. Да, телефона. Него го няма. И Защо да е тук?! "Часът е 11, кой луд би се сетил да звъни по това време", отново проговаря разумът в мен. И все пак го няма, няма го,... "НЯМА Я" далечен и отчаян вик се откъсва от най-тесните, мрачни, скрити дори от мен дълбини на душата ми. Крясък и след това тишина. Оглеждам се притеснено, да не би някой друг освен мен да го е чул. Поглеждам телефона - пак тишина. Бавно се успокоявам и отново запращам мислите си някъде по-далеч от това, което ме трвожи. Мисли, безсмислени, безумни спорове със себе си, мислени молби и обяснения, отчаяни опити да заменя празнотата със слама, с пух, с какъвто и да е празен и изчистен от смисъл пълнеж, който поне привидно да изпълни нищото в мен. Всеки ден вървя, гледам усмихвам се, шегувам се, самозалъгвам се, че нищо не се е променило, а вечер когато остана САМ стискам зъби, опитвам се да Я мразя да, или пък да ми е безразлична, избутвам Я като ненужен боклук по време на пролетно чистене, само за да Я намеря на същото място, където Я оставих. Загнездена в сърцето ми, раздираща ме отвътре безплътна и непостижима и все пак там вътре в мен, някъде, навсякъде. Оглеждам се и всеки поглед, всяка фраза, всяка мисъл ми напомня на НЕЯ. Времето лекува казват, дали питам аз и продължавам да затварям очи пред истината, да потискам чувствата в мен и да се опитвам да бъда такъв какъвто трябва да бъда. Напразно...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.