21.04.2010 г., 0:43 ч.

***** 

  Проза » Хумористична
577 0 0
1 мин за четене

                  Здравей,  редакция на в. ........

 

        Почитателка съм Ви. Чудесни сте! Много исках да посетя редакцията Ви, но ,,бос" не се ходи никъде. Сега вече реших да си купя пътъчки, лято иде.

Да Ви призная също какво друго нещо искам и ако някой може да ми помогне, нека го направи чрез Вас! И така! Искам, ама много искам в гнездото на осите да вляза. Ще запитате защо, отговорът е много лесен - ами да видя как е устроен техният свят, по какви закони живеят. Защото това нашето не са никакви закони!

   Така де! Дали и те са засегнати от икономическата криза.

Зная, че имат царица, войници, работнички и ... търтей също. Какъв е законът им за последните и как се справят? Въпросите ще са ми много, но ще ги проведа при закрити врати. Ами да - така трябва, иначе нашият, човешкият закон, ще ме ужили!

  Ако не успея да вляза в тяхното гнездо, много Ви моля, споделете ми вашия закон, по който се справяте Вие!  Или ще ми отговорите  - стани и ти търтей!

  Не мога, съвестта ми на трудолюбива ,,пчела" не ми позволява, а нямам и  необходимото образование, за да мога чрез него да се добера до тази ,,длъжност". Пък и местата са заети!

   Чакам отговор!

 

Р.s.

 

При подадена информация от някоя оса - същата ще остане анонимна доброжелателка / награда един буркан  мед /   

 

© Анка Александрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??