1.05.2010 г., 20:50 ч.

А после? 

  Проза » Други
825 0 2
1 мин за четене

Кога разбираш, че си сбъркал? Когато действителността те удари право в лицето? Когато се загубиш в безсмислието на деня си? Или когато заплачеш с глас като малко дете в отчаянието си, без да можеш да спреш?

 

Кога сядаш да теглиш чертата, да направиш равносметка на грешките си, да се разкаеш и да спреш да се луташ на сляпо? Кога, вглеждайки се дълбоко в очите в огледалото, разбираш, че си ги наранил?... Ти и само ти!

 

Нима си мислиш, че старата болка утихва само с новата? Колко още? За много силен ли се имаш? Изпробваш колко можеш да издържиш преди да се сринеш или си мислиш, че този момент не е нищо особено? Само сълзи и малко мрак?

Ха, а после?

Наново ли мислиш, че започваш? Светът сам може би ще ти поднесе малко късче чисто щастие само за теб? Ха!

Всъщност не в това вярваш, нали... Всъщност дори и бледа надежда нямаш... Просто живееш ден за ден и се молиш другия път да не боли толкова... толкова, че да не станеш повече.

© Виктория Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за коментара и си изкючително права. Грешките, през които минаваме и периодите, които изживяваме са само попътни гари до крайната точка, където ще открием истинското себе си, ако разбира се успеем да оцелеем след ударите на живота и да се хванем за хубавите неща като за спасителна жилетка... или просто като смисъл.
  • Грешките са най-добрият урок. Хубаво е да се научим да изследваме света покрай себе си и да откриваме скритите смисли и в най-дребното. Толкова многообразен и интересен е животът!
Предложения
: ??:??