29.09.2023 г., 11:18 ч.  

Абе, някакви там 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
165 1 0
3 мин за четене

Нейде из екзотичните страни разкрили таен публичен дом. Не, че само там имало само благопристойни забавления за почтените европейски туристи, ама тия не си плащали подкупите навреме…

И намерили женски орангутан, който бил използван като атракция…

Да речем – сексробиня…

Че полиция, че звероукротители, че стрелички с приспивателно – накрая успели да я извадят от клетката и пуснат в джунглата…

А на другия ден пак била пред дома с бардака…

Казах ви – женска…

хххх

„Достатъчно е да разрушиш паметниците на един народ и след две поколения него го няма…“

Не, не е либерален жългопаветник. Техен предтеча и учител е – обесеният в Нюрнберг военнопрестъпник Алфред Розенберг…

хххх

Когато военният министър каже „Нашата национална сигурност…“, чудя се България или Украйна има предвид…

хххх

Сеулски учени, след дълги години изследвания,  заявиха – интензивното поливно земеделие води до изместване на земната ос.

И тук трябва набор от въпросителни.

Както викат арабите: „Нерде Шам, нерде Багдад“, преведено по нашенски: „Нерде Ямбул, нерде Стамбул“…

Обаче – логика има. Изтегляните подпочвени води не се връщат обратно, а чрез вади, канали,  бари, потоци, реки отиват в морето.

И земната ос се разлюлява на няколко милиметра.

Което дава основания някой малолетен дебил – независимо дали от Ивеция, Аржентина, Виетнам, да се разтревожи, да не ходи на училище всеки петък, да обикаля света и събира помощи срещу мотаенето на земната ос…

Макар учените да успокояват – земната ос танцува редовно на 6 – 7 метра около уж постоянното си положение…

Ама кой ти слуша. Трябва повод за бизнес, нали?

хххх

Е, ракетите официално са дадени. Комплексите – неофициално…

хххх

Става ясно -  прословутият доклад на ДАНС, заради който е проблемът с руската църква, не е четен и от шефа на ДАНС.

А иначе – разни безотговорни хора разправят, че нямало искане, просто това е част от по-голяма комбинация – македонските служби провокират българите за скандал, който да доведе до откъсване на Охридската архиепископия от Българската православна църква и поставянето й по управлението на турския полковник, временно обявил се за вселенски патриарх…

Ама как да вярваш на хора без титли и рангове…

хххх

Боко жертва важен елемент от пропагандната си мрежа в опита да симулира борбеност при продажбата на сойфийските избори. Не му е трудно – сам отбеляза, че „Държавна сигурност, парите и властта“, които са уж насреща му, лесно ще са зад него.

А Хък-мък-ян…

Стана пределно ясна ролята му в уж обективната медия. Впрочем, нито е първият, нито последният. В другите две… „Името им е легион“… Все пак – пазарна демокрация…

Иначе – лоши езици говорят, че Хекимян само завършва на –ян. Реално е модерен –ин…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??