17.03.2008 г., 23:19 ч.

Ако можех... 2 :) 

  Проза
874 0 1
2 мин за четене

Ако можех, щях...!!! Скъпа, налей по още едно. Бейб, не мога да те обичам. Никога не съм могъл. Не съм искал, скъпа. Не съм те обичал. Мразя те. Не. Не те мразя. Ненавиждам те. Ненавиждам красотата ти. Перфектността ти. Изпий го до дъно, скъпа. Мразя те, защото те обичах толкова силно. Или поне така си мислех. Ти си зло. Не го разбираш? Сигурно. Остави ме на мира. Не искам да съм с теб. Имам само един момент. Не искам да го пропилявам с тебе. Не слагай лед. Не заслужаваш. Пий го топло. Нека усетиш огъня. Огъня, който излъчваш. Усети огнената си красота. Не е приятно, нали? Изпепелява те отвътре. Ти гориш отвътре. Пий, пий до дъно. Усети я докрай. Отвън си неустоима. Отвътре си пепел и сажди. Нямаш нищо. Дупка. Развалина. Не съм аз водата, от която се нуждаеш. Аз съм бензинът, който те доизпепели. Отвори още едно шише, бейб. Ти си развалина. Умряла душа. Пусни ме. Не. Недей. Сам ще си тръгна. Не можеш да ме спреш. Дадох ти всичко. Е, добре. Само до края на тази бутилка. После заминавам. Завинаги. Опитах се да ти вдъхна живот, бейб. Но мъртвите никога не се събуждат за втори. Дори да са живи отвънка. Изсмука ме. Може би и аз съм мъртъв вече. Не, бейб. Жив съм. Жив съм, защото знам, че не мога да съм с теб. Да, права си. Мога. Но не искам. Наздраве за мъртвите. Опияняваш се, така ли? И аз бях опиянен от теб. В този момент. Може би наистина и аз съм мъртъв. Може би съм развалина като тебе. Да. Може и да съм, но не искам да рухна върху теб. Нито ти върху мене. Не искам да имам нищо общо с теб в този момент. Нека пием за хубавите мигове! Добре. Може би имаше такива. Не, бейб. Аз няма да пия. Пий сама. Изгори и малкото ти останала пепел. О, господи, колко те ненавиждам. Ненавиждам те. Мразя те. Мразя те, че ме накара да бъда вятърът в теб. Мразя те, че ме накара да поддържам огъня в теб. Мразя те, че ме накара да те погубя толкова бързо. Не мога да те гледам. Имаш още няколко глътки, бейб. О, господи, колко си хубава*. О, господи, колко те мразя. Пропиляхме момента, скъпа. На екс. Да, бейб. Пари, нали. Неприятно е. Сбогом. Пусни ръката ми, скъпа... остави ме да доизживея сам момента си... ако имам друг... не бих желал да си там.

 

 

 

Животът е един момент. Не го пропилявай!!!

© Илиан Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това продължението на алкохолното опиянение не ми хареса! Как може да си живял в такава заблуда. И какво сега... ще си живееш сам викаш.
Предложения
: ??:??