18.10.2007 г., 23:33 ч.

Ал Капоне и аз 

  Проза
2265 0 32
1 мин за четене
"С пистолет и добра дума можеш да постигнеш повече, отколкото само с добра дума."
                                                                                             Ал Капоне


Като го прочетох и... си купих пистолет. Детски, но мъжът ми не знае, защото е като истински. Няма да изхвърля боклука. По три пъти съм пробвала и... Изхвърля, къде ще ходи. Не можел да повтаря? Как може вече, ако знаете. Какви работи може...
 Ще прескоча и до свекърчо. Леле, как ще копа... Бедна ви е фантазията. Че копа и хоро ще играе. Това задължително трябва да се види.
 Ще прескоча и до зълвата. Там ще се развихря. После ще разказвам.
Децата били неблагодарни. Няма такова нещо. Благодарят ми по няколко пъти на ден.
Що ли не си купя истински?! И само някой да ме ядоса, ще стрелям шахматно. Ма аз като не мога да стрелям, ще взема да направя някоя беля, както го държа под възглавницата. Ама и аз съм една. Само скандали, скандали. Я преди да си купя истински, дали да не пробвам първо с добра дума, па може да се получи, а? Извинявай, би ли бил така добър да бъдеш, да изхвърлиш... Не, така не се получава. Къде по-лесно е: Абе, търтей такъв! Докога бе, все аз ли бе? Няма ли веднъж сам да се сетиш да изхвърлиш боклука. До гуша ми дойде от тебе... То като си помисля и така не е лесно. Ама да си купувам пистолет при положение, че всички говорят за разоръжаване... Все пак ще опитам с: „Мило, дали да не изхвърлиш боклука, а аз през това време ще ти направя салатка и ще ти изстудя ракийката.” Ако с мъжа ми се получи, после ще пробвам с другите и тогава ще ви кажа дали Ал Капоне е прав.

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Обичам те, Джейни!!!
  • Разбира се, че преди да пиеме
    А като пийнем жартиерите и малката черна рокля ще попаднат в десятката
  • Джейни, благодаря ти за важната информация! Приятел в нужда се познава!!! Салатката и ракийката от мен, обучението от теб!!! Ще стреляме преди да пиеме, нали?!
  • Светле и аз съм за салатката с ракийката!
    Ако все пак си купиш пистолет аз съм на среща да те обуча!
    Блага дума врати отваря са казали старите хора, но и блясъкът на цевта си казва думата/разбира се с изваден пълнител/
  • Гаранция - Франция, Америка да плаща, нали? Аз с тези болни ръце за къде съм без оръдие?! Дарче, ти си по-млада и да си траеш! Като станеш на мойте години, пак да си траеш, защото ако съм жива пак ще съм по-голяма от теб. Хак ти е, нъцки!!!
  • Ангар, усмихна ме, както винаги!!! Прозвуча ми като:"Стреляй гад!" А за повтарянето си...най-доброто за една жена!!! Супер си, Ангар, благодаря ти!!!
  • Защита от револвера открих -
    с бронирана жилетка се снабдих.
    И ако ме подгонват за боклука,
    отвръщам: "- Стреляй, мене не ми пука!"
    Обаче искат ли да ги повтарям,
    "Сега!", "Веднага!", "Слушам!" - отговарям!

    Отново си на върха, Светле! 6 от мен!
  • Етчи, сетих се как ще ходиш без шлифер. Аз вече си нося калашника на верижка като ланец. Пистолета си го закачих на едната обеца като медальонче. Руска парна ютия си закачих за ключодържател и а някой ме нападне, а веднага правя троен аксел и двоен тулуп и без да искам го удрям с ютията. После ако ме питат ще кажа, че е паднал и се е подхлъзнал и хоп на ключодържателя ми. Глей каква беля само и то без да иска човек. Целувки!!!
  • Благодаря, Пенко!!! Само че ще си го нося в чорапа с жартиерите и нежно ще си разтварям цепката на полата. Поне докато нямам целулит. Може ли така? Криси, при мен е като на фронта, просто няма как!!! Петинка, забравих да ти кажа, че те обичам, след малко ще ти звънна!!!
  • Ласка, благодаря за усмивката!!! Зина, ще пробвам твоето предложение мила!!! Нинче, това е моята тайна!!! Мислиш ли, Танче?! Ице, те за това си те харесвам, защото си много умен!!!
  • Уникалната ми тя!!!
    Ама как ме кефиш само, да знайшшшшшшшш...!
    Цунки и гушки, Светланчик!
  • Ама то тук наистина било на оружие, сестрички. Браво за идеята, Светле, пък за разказа да не говорим!!!
  • И кво?... На оружие, братя! Тъй ли?
    Оръжиете е опасно нещо, ей!
    Имам следното предложение! Купи си само дръжка от пистолет, едно сако и кобур за под мишницата. И ако някой ти противоречи, нежно отвори крайчеца на сакото. Много по-безопасно, ако питаш мене.
    А това с ракийката и кошчето? Я по-добре прецени кое е по-лесно. Че тоо да изхвърлиш кошчето е много по-лесно, отколкото да направиш салата и да налееш ракия (е, тук не съм много сигурен, понеже не пия).
  • Ако Ал Капоне те познаваше или щеше да ти е мъж, или щеше да е някой неизвестен.
    Поздравления, сърничке!!!
  • АаАа според мене Ал Капоне си е бил мноого мъдър човек
  • Много поучително...
    Чудех се каква е тайната
    на добрите семейства !

    Смехотерапия,брачна консултация
    и антидепресанти са твоите разкази!
    Три в едно !
    Имах нужда !
  • Иване, прегръщам те и аз!!! Деска, разсмя ме!!!
  • Хахаха, рипка, а!?
    Светлеее, що ли ти се чудя, тя всяка мисъл ти е бисер!!!
  • Хаха Лажова
    какво по хубаво от това:
    Рано сутрин жена с пистолет - хем ще те зарадва, хем нема нужда от кафе, щото адреналина ше е скочил вече..
    Е тва е прекрасна утрин..
    Прегръщам те Лажова
  • Ужас!!! Ани, но си представих как му стреляш в крачетата и той рипка, рипка милия...
  • Ха, аз съм съгласна с Мая
    Пистолетите не са за мен, 'щото като надуе съсъда чалгата в 3 посред нощ,ми стават слаби ангелите.Ще трябва да го лежа като за човек
  • Люси, ще разчитам на теб. Мога ли да си запиша направо час. За цената ще се договорим. Трябва ми само един пълнител. На първо време, да не прекалявам все пак. Аз съм схваната и бързо схващам. Леле... Деси, просто ми хареса мисълта на Ал и се развихрих. На мен ми трябват две топли думи и...Нели ще опитам да позная...Да не живееш в България?! Целувки!!!

  • Защо ли ми е позната ситуацията...
  • Хахахаах, неее просто ме разбиваш!!!
    Абе, откъде ти идват на ум!?! Удивляваш ме!!!
  • Довечера ще пробвам със салатката и ракийката. После ще споделя. И на мен ми тежи пусти калашник. Веси и Етчи, прегръщам ви!!!
  • Можеш да разчиташ и на мен, точен ми е мерника

    Аз преди години имах пистолет, ама не детски. Налагаше се да го имам, поради факта, че живяхме в една държава с огромна престъпност. Не че можех да го ползвам, ама ей така, мъжът ми да е по-спокоен. Вечер пистолетът беше под леглото ми. Дотук добре, обаче взех да сънувам, че моя ми изневерява. На сутринта се събуждах крива и сърдита и го мятах рано, рано. Той накрая се уплаши, че може в сънят си да го гръмна и каза да не държа вече пистолета под леглото
  • Оставам в очакване,
    с дума дано се получи,
    а ако става сподели
    че автомата много тежи
    (и все с шлифер ходя)

    Поздрав и усмивка.
  • Изгърмяла си всички патрони...
    добрите думи...те не действат
    Аз съм за -
    салатката и ракийка!
  • Що ли съм на твойто мнение, Майче?! Аз съм бе, Инче, смей ми се!!! Ще пробвам,Стами!!! Ще мине, Креми, ще мине!!! Целувки!!!
  • Пробвай, слънце!
    Може и да мине номера...
    Сладурка.
  • "Добрите маниери ги научих от онези който ги нямат!!!"
    Светле пробвай първо с добро ,ако нестава, грабвай пистолета и до стената всички ама ха ....
    Поздравче Сърничке...получаваш нощни усмивки от мен
  • аз съм за - со кротце, со благо и со малце кьотек
Предложения
: ??:??