10.05.2008 г., 22:11 ч.

Алоу! Зетко! 

  Проза » Хумористична
1725 0 10
6 мин за четене

Вдъхновено от разказите "Ало, мамо" на Светлана Лажова (svetlanal)  и "Ще си сменя жената" на Христо Костов (Романтик)

 

 

Алоу! Зетко! Ти ли си? Да, чувам те, зетко, познах те, ама пак да питам, грешка да не стане. Че то тия, телефонните, зетко, са най-страшните. Откъде знам ли? Ами от опит го знам, зетко, нали навремето така се омъжих за дядо ти, бог да го прости. Звъннах му да ме чака в полунощ на нашето място и... цяла вечер ýра, ýра, чак на развиделяване видéх, че съм седнáла другиму на... нали се сещаш, зетко. Ми грешен номер бех набрала, зетко, вместо на Стоян съм се обадила на дядо ти Иван, бог да го прости. И то, в ония години, зетко... няма измъкване, други времена беха. Моминска чест, комсомолци, партия и тъй нататъка... Ожениха ни набързо, зетко, за едната грешка... За секунда невнимание - цел живот страдание, зетко...

А, не, не ти се обаждам да си говорим за ония времена, зетко, за друго ти звъня. Не се притеснявай за сметката, зетко, нали знаеш, че минах на оная, тънката тарифа - БТК, ЗА ТЕБЕ Е. Та с тебе мога да си говоря дни и нощи, зетко. А, не, с други не. Току-виж пак съм объркала номера. С теб ми е арно да си говоря, зетко. Ей така, като оня ден, да, затова ти се обаждам. Да ти кажа, зетко, че не си прав за дъщерята. Много добра и съвестна жена излезе даже. При такива родители, късмет извади, зетко. Кътай си я и си я варди, щото втора като нея нема да намериш. Ей на, и девствена излезе, да се не надяваш. Той и баща ú, дядо ти, бог да го прости, имаше такава приказка: "По един на къща." Какво означава ли? Ами той, нали помниш, бог да го прости, обичаше да си пийва. Значи в къщи само той ще пие. Ако и аз се бех пропила, много щехме да станем. Аз пък, как да кажа от пуста скромност... обичах разни други работи да правя. Да се закачам, де. Ама бех млада и красива... Пък сега, зетко, с едната красота останах. Но пак си ги правя тия работи. Закачам се, де. Пък щерката, виж, късмет! Успехме честна и праволинейна да я възпитаме! Не пуши, не пие, не се и закача. Само ти се оплакваш, зетко, ама щот` не си видял! Да беше попаднал на такава като мене, друга песен щеше да запееш. Ти на мен не ми разправяй, зетко, за някакви си Джей Ло-та и други `оливутски скумрии! Аз такива като тях, зетко, като пет лева в пазва ги нагъвам, в малкото си джебче ги турям. Колко три Джей Ло-та наведнъж съм. Не бе зетко, не че съм дебела. Казвам ти, че ставам за трима. Откъде ги намирам ли? Е, ако не трима, и двама ми вършат работа. Е, ти пък, все едно не ме познаваш! Спомни си кой беше на сватбата ви с рокля без гръб и деколте до пъпа? Не си видел ли? Ами как ще видиш, като очите ти беха другаде. В щерката де. Ама сватанака виде. Всичко виде. Не ме пусна от дансинга, като примадона ме въртя, пръчът му с пръч задъртел, и ме опипваше. А като виде, че и без бельо се бех издокарала, забели белтъците. А, не помниш! Ама сватята помни... още помни, зетко! Пък дядо ти, бог да го прости, само в ракията му бяха очите...

Не, зетко, не ти се обаждам, да си говорим за сватбата ви. За друго се обаждам. Ама и ти много бързаш. Такива сте, днешните млади. То, хубавите работи стават бавно, зетко! Ама оня ден как ми напълни душата! Послушах те, зетко, отидох до оня шопинг, дето ми го препоръча. Как кой, секс-шопингът! Добре, че беше ти да ме открехнеш, зетко! Пък аз досега си мислех, че няма значение с какво е облечена жената. То, нали целта на мъжа е да я съблече? Тоест, зетко, да я докара до готов за употреба натурален вид. Затова и аз  все на голо си карах. Много съм бъркала, зетко. Такова бельо си накупих, зетко, дядо ти, бог да го прости, като се прибра, очите му в точка се събраха. Тръшна се на дивана и ума, и дума загуби. Пък аз веднага тикнах биричка в едната му ръка и започнах да го смуча. Е, сега, как кое, зетко! Ушето! Останалото не е за по телефона. Не за друго, ами щото съм закачлива. Ако не бях, директно към въпроса щях да подходя. Ама нали ти, зетко, ме подучи по телефона как се правят тия работи. Петинг, шопинг, любовни игрички, белезнички... Всички екстри, зетко! Нищо, че се взехме по погрешка, да разбере и той, че има жена-тигрица! Да, зетко, всички други разбраха, само той научи последен. Да, много арно му беше, зетко. Иска ли питане. Ама и ти, зетко, подробности искаш. Нали ти казах - подробности на живо. Не е за телефон. Като за последно... такова, зетко, като лъв беше дядо ти, бог да го прости. След седмия път престанах да му ги броя.

Не бе, зетко. Не ти се обаждам, да се хваля. За друго ти се обаждам, ама ти много си нетърпелив. Много въпроси задаваш, зетко, много си подробен. Не, не е грешка на езика това "бог да го прости". Не, не е жив. Умре дядо ти. Що не съм се обадила ли? Ами, че що да се обаждам? Че това си е мой, личен празник! След трийсе години брак не заслужавам ли и аз да празнувам? Как умре ли? Ами, зетко, за да се подсигуря му бех взела от ония, сините хапченца. Виагра, да. В биричката му ги сложих. Ми не помня, зетко, колко беха. Доста, щото той последните години все се оплакваше. Ту главата го болела, ту проблеми с простатата, ту дископатия ли нещо... кръстът го болел. Не можел... таковата. Пък аз толкова пари дадох за туй ти ми секс-бельо... рекох си... да нема засечка. А той, милият, нейде към двайспетия път опъна петала, бог да го прости. Как го опъна ли, ритна камбаната, искам да кажа. Гушна букета, каза добър вечер на дедо Господи. Ми така, ненадейно, докато... таковата. Ма с кеф си отиде, завалията. Късметлия неден... 

Не, зетко, не се обаждам да ти рева. Не ми викай съболезнования, аз не съм дотолкова опечалена. Е, мъчно ми е, ама чак пък толкоз... Не са се свършили мъжете по света. А и аз може да не съм първа младост, но съм непреходно красива... Е, не реви сега де, зетко, ако знаех, че толкова ще се разстроиш, хич немаше да ти казвам. Аз за друго се обаждам, зетко. Да ти кажа, че сега, след като съм свободна, ще дойда при вас. Не, не на гости, зетко. Ще дойда с вас да живея. Да не гониш щерката и да не я сменяш. Нали си имаш баба, колкото петдесет Джей Ло-та. Опната съм, като току-що излезла от `Оливут. Пък и нали сме родá, трябва да си помагаме. Ама що ревеш бе, зетко, сега? Недей! Като на умрело виеш! Голямо чудо, дядо ти умрел, бог да го прости. Аз нали съм жива? Айде, да ме чакате на гарата, че съм с всичкия багаж!

© Мила Нежна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Какъв пожар си!!!! С обич, Миличка!
  • Хаха тази поредица ало ,ало много ми хареса ,поздрав за веселия разказ!!!Ей ,сладури такива Миличка ,Светлето и Романтик хехе ..страхотно добра комбинация
  • Ало, бейби, ей това с двайсет и петио път ме разби. Благодаря ти!!! Сега ще го пробвам с моя и а не издържи, а го сменям. Тигрицата ми тя, добре че ми отвори хубавите очички!!!
  • Ида, зетко, идаааа... В пет часа на гарата да ма пусрещнеш! Сичкуту бильо съм взела, ама хапченцата, ония сините ги хвърлих Не за друго, зетко, да не та моря и тебе! Айде, пък ако видиш много зор - обаждай са и на сватанака за подкрепление!
    Благодаря на всички и се радвам, че ви е харесало продължението на поредичката
  • Ех...чудесно се е получило...супер сте...развеселихте ме...
    ! с обич за вас. Чакаме още...
  • Алоо,бабоо!
    Идвай, чакам те. Ще видя колко си опъната и ако не си... Мисли му! Ще те опъвам докато бръчките ти изчезнат Е, не всичките. Има там едни, които са важни. Ама тях ще ги мажем с мехлем да са по сочни
    зет ти Жоро

    Поздравления за развлекателното продължение, Мила!!! Радвам се, че нашият разговор и моето подстрекателство постигнаха целта си
  • Алоу, непреходно красива и закачлива тъщо!
  • Оххх, хилене дълго и протяжно му ударих, като виенето на зетя
    Браво!!Образно, дръпващо вакуумно интереса и забавно- разтоварващо!
  • Подозирах аз, че накрая зетят ще отиде за риба, ама кой да ме слуша.
    Страхотни сте и тримата!
  • "Умрях", ама от смях!
    Айде, поздрави от една "непреходно красива"!
Предложения
: ??:??