16.02.2012 г., 16:41 ч.

Ама хич не е възпитателно така 

  Проза » Други
591 0 1

Ами да, не е възпитателно. Излязоха хиляда човека на улицата да протестират срещу АСТА и хоп управляващите се изметнаха като крива дъска. Нямало да ратифицират споразумението, вслушали се били в народната воля. Ами ако пенсионерите започнат да искат по-високи пенсии, такива като на гърците? Ами ако работниците кажат, че не искат магистрали, а нормални заплати? Ами ако дребните предприемачи поискат данъчни преференции? Ами ако онези от Здравната каса пожелаят по-големи бонуси? Ами ако на циганките им щукне, че детските надбавки са малки? Какво ще стане тогава? Ще се вслуша ли бате Бойко в народната воля? Къде ще ходи, избори се задават. А после като се вдигне бюджетният дефицит? Може да се наложи Европа да ни спасява. Колко унизително! По-добре да си умрем достойно!

© Хийл Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • О не!Бате ти Бойко затова е на вьрха, на който ние го качихме,но той е вече в небесата ,а от там дори всички да се покатерим един вьрху друг не можем да го помрьднем,затова трябва да се стегне и да погледне на долу какво става а не да си разиграват томбулки на които знаят номерата.Какво да кажа за моята пенсия 136 лева и 8 стотинки ,за 34 гогини стаж в Бьлгария и 10 в Испания, а сьседните пенсионери и по даличните от нас ,получават 20 пьти повече от мен.Как да коментираме,питам?
Предложения
: ??:??