10.11.2012 г., 14:39 ч.

Антонина 2 

  Проза » Еротична
1709 0 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

Антонина 2

 

      Бях вече в девети клас. Много от съученичките ми си имаха гаджета и в тесен кръг разказваха за сексуалните си преживявания с тях. Повечето бяха девствени като мен и отношенията им с тези момчета бяха  като игри на “доктори”. Взаимно се галели вечер на някоя пейка в парка.  В редки случаи имаха възможността да са в домашна обстановка и да се наслаждават на сексуални игри освободили се от дрехите. В най-добрия случай се отдаваха на орална любов и  “фелацио”. Тази дума я научихме от  съученичката ни Маргарита. баща й беше лекар и тя тайно четеше разни книги и после ни просвещаваше в тайните на секса. Само една от съученичките ми  имаше нормални сношения с момчета и  се подиграваше на нашите пубертетски разговори, като ни наричаше “покварени девственици”. Навярно ние не искахме да бъдем такива, но или нямахме смелост да престъпим към по сериозни “игрички” или нямахме условия за това.  Родителите на Илиана бяха заминали на работа в Алжир и тя живееше с баба си.  Докато повечето от нас живеехме с родителите си и редко се случваше да отсъстват.  

Харесвах едно момче от моя клас. Казваше се Жоро и беше един от отличниците на класа.  С надежда за някакви по-близки отношения го помолих да идва в къщи да ми помага по математика. Учехме втора смяна и сутрините бях напълно сама в къши.  Прие с удоволствие  и идваше към девет и си отиваше в единадесет. Решавахме задачи. Обясняваше ми как се съставят уравнения с две неизвестни. Стараеше се да ми помогне. Но не за това го канех. Имах други желания за които Жоро въобще не се и сещаше. Естествено мислейки за “онова” бях разсеяна, не слушах и не разбирах обясненията му. Той спокойно и с усмивка ми казваше да се концентрирам, но ми беше невъзможно. Яд ме беше, че не ме поглежда като жена, въпреки усилията ми да го предизвикам. Разкопчавах смело блузката си, за да види гърдите ми, появявах се по шорти, “случайно” се допирах до него, но той оставаше безразличен към моите покани за интимност.  

Бях споделила с най-близката си приятелка за “играта на табла” с чичо Андрей и за удоволствието което бях изпитвала от тези невинни докосвания до неговата мъжественост. За съжаление той беше заминал на работа в Либия и татко сега играеше любимата си табла с Доктора. А той беше пенсионер и въобще не ме привличаше, А и той,  едва ли се  досещаше  какви  чувства  изпитвам като гледам играта на табла.

Ваня ме научи да изпитвам удоволствие докосвайки себе си на определени места. Даже ми го показа нагледно движейки ръката ми, а с другата правеше същото на себе си. Хареса ми и вечер не заспивах докато не изпитам трепетите на  екстаза.  С всеки изминат ден все повече и повече изпитвах нужда да  “онанирам”. Тази дума също я научихме от Маргарита, нали беше нашата учителка по “сексология”. 

Края на учебната година беше наблизо. Оставаха само две седмици и бях под пълна “пара”. Имах да поправям бележките си по математика и физика. Учех като луда цяла сутрин и вечер след училище. Нашите ме бяха освободили от всички “домашни” задължения, само и само да имам хубави бележки на края на годината. От петък вечерта заминаваха за вилата  в Реброво и се връщаха в неделя вечер, като мама ми приготовляваше храна за 3 дни, за да не губя време и залягам над уроците.

Времето беше необичайно топло за средата на юни.  Беше събота. Сама в къщи цяла сутрин бях само по тънки слипове и тениска. А понякога свалях и нея. Мъчех се да се концентрирам върху уроците, но често си давах почивка. Ръката ми отиваше между бедрата  и  не спирах докато не изпитам няколко “освобождавания”. Копнеех за мъжка ласка, но при липса на такава се задоволявах  сама, благославяйки Ваня, която ме беше научила на тази “магия”. Често пъти свързвах тези мои удоволствия със спомена за чичо Андрей и малката тайна която ни свързваше. 

Тъкмо бях се “концентрирала” върху себе си, когато звънецът ме стресна и прекъсна “играта” в най-сладката й част. Теглих една “майна” на нахалника, наденах  пенуара на мама и отворих вратата. На прага усмихнат стоеше чичо Андрей.  Беше доста почернял и на този фон светлите му очи изпъкваха още по-силно. Стоях като препарирана и не знаех какво да кажа. 

-Здравей Тони, какво стоиш като чели виждаш марсианец, не ме ли позна? И без да чака покана влезе в хола. 

-Къде са вашите, няма ли ги в къщи? Днес е събота,  нали не са на работа.

-На вилата са,- едвам намерих сили да смутолевя аз. Сама съм, уча.

Очите му шареха по цялото ми тяло и предизвикваха неописуеми изтръпвания  по него. Сякаш изведнъж ме бяха нападнали милиони мравки, които пълзяха  по цялото ми тяло и вътре в мен. В гърдите ми се беше образувала огромна бучка, възел без начало и без край, който парализираше мозъка, дишането, челюстите, ръцете и краката.  Бях като каменна статуя. 

Усетил моята вцепененост той се приближи до ме, постави дланта си на челото ми.

-Тони, добре ли си? Какво ти е моя малка приятелко. И прекара ръката си по лицето ми.

Този допир окончателно ме подлуди. Цялата кръв нахлу в главата ми, тялото ми  гореше. Навярно съм имала страше вид. Вдигнах очи и виждайки усмивката му паднах в обятията му. Устните ми търсеха неговите, ръцете ми го прегръщаха и притискаха към горящото ми тяло. Чувствах, че е шокиран от неочаквания  ми порив. Дълго бях мечтала за този миг, бях  изпитала много “удоволствия” представяйки си, че съм в неговите обятия. И сега той беше тук пред мен. Жив и реален.  И аз бях в неговите прегръдки. Чувствах, как след първоначалния шок, той беше усетил моето желание и то беше предизвикала съответна реакция и в него. Усещах възбудата му и това ме подлудяваше още повече. 

-Тони, наистина ли го искаш? Вече не си дете, и аз не те възприемам като такава. 

Запуших му устата с устните си, вкарах езика си в нея. Освободих се от пенуара и поставих ръцето му на гърдите си.

-Искам те! Много те искам. Вземи ме Андрей, искам ти да си първия.

При тези думи, той се отдалечи, хвана главата ми с двете си ръце и ме погледна в очите.

-Още ли си девствена? Сериозно ли говориш?

Тонът му беше сериозен и в него се чувстваше страх. За него аз бях дете и той носеше отговорност. 

-Да, девствена съм, но не искам повече да бъда. Чаках те! - и започнах да го събличам.

Беше лято, само една риза, панталоните и слиповете. За секунди и двамата бяхме голи. Хванах го за ръката и исках да го поведа към моята стая. Но той не стана. 

-Тони, почакай. Има време, нека поговорим. 

Да но аз не исках да говоря, не исках да го слушам, исках да ме люби. Да му се отдам напълно и веднага. Не можех повече да чакам. Коленичих пред него, взех го в ръцете си и го поднесох към устните си. Едва бях направила няколко движения и той изля цялото си желание в устата ми.  Едновременно с това свърших и аз. Бях превъзбудена. Легнах  с гърдите си върху него и започнах да го движа между тях.  Ръцете му ме притискаха към  корема, помагаха ми да се движа все по-бързо и по-бързо и само след няколко минути отново изригнахме едновремено. Едва след това второ освобождаване вдигнах жадните си очи към него с молба. Исках го в мен, исках да го чувствам как раздира недрата на тялото ми, как нахлува в мен като острие на меч и ми причнява болка. Сладка болка, която не може да се сравни с нищо друго. Аз не бях изпитвала такава болка до сега и я желаех. Андрей ме вдигна, постави ме на колената си както едно време, и започна същата игра с тялото си, все едно че играеше табла и аз бях малкото палаво момиченце което го дразнеше с движенията на дупенцето си. Но сега бяхме голи и усещането беше съвсем друго. Сега бяхме плът върху плът, ръцете му галеха гърдите ми, устните му се впиваха в моите, езиците ни се преплитаха и разплитаха, устните ни горяха, жадни за ласка. Когато почувствах края, отново коленичих и го поех  между устните си. Ръцете му галеха косите ми и притискаха главата ми надолу за да навлезе по-дълбоко в мен.  Почувствах струята направо в гърлото си и това беше знак за моето бурно освобождаване. За по-малко от час бяхме  стигали до екстаз по няколко пъти. Седнах до него, сложих главата си на гърдите му и продължих да го галя.  А неговите ръце не намираха сили да се откъснат от гърдите ми. 

Но пак си останах девствена. 

 

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??