13.09.2012 г., 9:45 ч.

Аз ли? 

  Проза » Други
470 0 0

Кой съм аз ли? Ами просто едно човешко същество като теб. Понякога бунтарят, противопоставящ се на целия свят чрез думите си. Понякога романтикът, мечтаещ да намери половинката си. Понякога космонавтът, издигнал се сред звездите чрез мечтите си. Понякога фотографът, запечатващ всеки уникален момент в памента си. Понякога мързеливецът, лежащ в леглото в прегръдката на топлите завивки, въпреки многото работа за вършене. Понякога пътешественикът, опознаващ света чрез книгите. Понякога маминото детенце, което има нужда от нежна целувка, за да продължи напред. Понякога геният, знаещ повече, отколкото той самия предполага. Понякога жертвата, искаща да се появи някой супергерой, за да я спаси. Понякога задръстенякът, изцепващ най-голямата простотия в най-неудачния момент. Понякога оптимистът, винаги търсещ светлината. Понякога песимистът, винаги тичащ да я загаси. Понякога слабакът, тайно молещ за една голяма мечешка прегръдка. Понякога силният, устояващ на всичко. Понякога кучката, крадяща приятеля ти. Понякога откровеният, който ти казва всичко без полуистини и лъжи. Понякога приятелят, който е до теб във всичко. Понякога помощните колелца, подкрепящи те, докато се научиш да летиш. Кой съм аз ли? Просто едно човешко същество.

© Ина Христова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??