7.12.2021 г., 7:04 ч.

Аз съм Царят .....и точка! 

  Проза
611 3 8
1 мин за четене

Черен съм, толкова черен та чак син. Не съм негър(опазил ме Бог) Не си мислете, че съм расист, а съм рааасоов, черен, рунтав, гальовен котарак.И като такъв мисля, че съм най важният и думата ми е закон. Едно пронизително "Мяяяяяяяяу" е знак за тревога, значи "Глаааааааааааааааден съм!" на мига си искам закуската. Два пъти "Мяяяяяяяяу! Мяуууууу!" означава не ме закачай, искам да спя. Сякаш им говоря на китайски. Това човеците се имат за интелигенти "Ха - ха!" Те толкова отдавна за на периферията на вселенската интелигентност (щото както и да стане се спасяват с едни кутии, все чукат нещо и чакат от там да им налеят  прозрение). Тъпа работа ти казвам! Аз моя дето се има за умен така си го  работя буквално се качвам на главата му, а той ми се радва. Е как няма да се радва, че аз го правя със финес.  Най- сладкото "мъъъъъърр" и с финото кужухче като погаля и поооослееееееееее мога да си заповядвам кооооооооолкото си искам. Ми така де, като не е искал  да ми слугува да не си е вземал Цар! Аз съм Царят! Мяяяяяяяяяяяяяяяу! (научиха си урока сервираха ми на мига). Друго ако не, човеците лесно се дресират! На всекиго според орисията! Аз съм Царят........... и точка! Мъъъъъъъъъъъърррррр!

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • М-ъ-ъ-ъ-ъ-р! Трябва да призная, че царе са и кучетата.
    Върви кучето, спира, изхожда се. А зад него, като верен поклонник върви ​най-висшето същество сред живите организми - Човекът.
    Навежда се и събира изпражненията, като роб. Та се чудя. Кой е по-висш? Човекът или кучето? М-ъ-ъ-ъ-ъ-р!
  • Е, аз съм с двама царе и една царица. Ако броя съпруга ми и кучето петима царе. Пепеляшка лично.
  • Привет приятели! Благодаря ви за хубавите коментари! Исрена усмивка!
  • Харесвам котки, та дори и царици, развесели ме!
  • Хареса ми.
  • Ей че хубаво! Абе да ти кажа, мойто куче е чихуахуа и съвсем се държи като котка, ако питаш мен! 😅 И на главата ми се качва... 😅😅 Прекрасна творба, усмихна ме! 😊
  • Ха-ха!😄 Развесели ме, благодаря!
    А като започнат да ближат прозореца отвън, ( моите три котки са (при)дворни персони), ме хвърлят в тъч! Уж не са домашни, а проявяват претенции към яденето мацките ми!🐈

  • Има истина, имам две котки ангорки , т.е. две царици
Предложения
: ??:??