26.09.2010 г., 16:24 ч.

Аз съм твоята мека възглавница 

  Проза » Други
812 0 9
1 мин за четене

 

 

Аз съм твоята мека възглавница. И ти имаш нужда от мен... Предимно нощем... Да легнеш върху мен, да ме намачкаш, да ме оформиш така, че да съм ти удобна. 
Да, аз съм ти възглавницата. И така съм се сляла с леглото ти, че дори вече не ме забелязваш. Когато заминаваш на път, не ме взимаш със себе си. Там нямаш нужда от мен. Всеки хотел си има възглавници. Аз съм излишен товар. Не усещаш липсата ми. А когато се завръщаш, когато си изморен от живота и хората, аз съм твоето спасение и твоето спокойствие. С мен споделяш всичко, което не можеш да споделиш с никого. Аз те изслушвам и не задавам въпроси. Само попивам дъха от думите ти. Попивам всичко... Попивам аромата на кожата ти. Попивам сълзите ти нощем и лигите сутрин... И, когато се будиш с очи към мен, ме обвиняваш, че скривам светлината... Че те задушавам... Тогава ставам излишния аксесоар... Излишната неравност в леглото ти. Но не можеш да ме изхвърлиш просто така... На какво ще легнеш довечера?
... Аз съм твоята мека възглавница... от пух... Пух, който издухваш малко по малко... Положи главата си леко върху мен и се наслади на последните сънища...

 

 

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много добър текст, въздействащ, чист и много искрен!
    Успех, Петя!
  • Виктор, Забравена- и двамата сте адски прави! На останалите благодарско!
  • Ха, ха....!!!!!
    Аналитичен - съвсем сигурно!!!
  • Не е сладък тоя текст Канибале. Не е. Една дума е казана. "Последни" сънища. Четох някъде че мъжете са като орехите. Твърди наглед ама като ги понатиснеш и се чупят с трясък. Жените пък са като прасковите. Натиснеш я - меко. Натиснеш пак поддава та и сладък сок тече. А вътре има твърда костилка която няма чупене колкото и да натискаш. Хареса ми метафората с възглавницата.
  • Интересно! Мека душица?
  • Хареса ми и като текст, и като послание!
  • Издевателството над тази мека възглавница се наказва подобаващо.Поздрав!
  • интересен текст, но в никакъв случай "сладък" - емоцията на втори план е интересното (за мен)...
  • Сладък ли ти изглежда?
Предложения
: ??:??