26.11.2009 г., 21:04 ч.

Аз съм влюбен в теб 

  Проза » Други
3964 2 1

Ти нахлу в моя живот като светкавица бързо и го обърна с краката нагоре.

Когато те погледнах, всичко спря, нямаше я тревогата, притеснението и страхът.

Бил съм влюбен, но това е различно, истинско е. Вечер спя спокойно, години не бях спял за повече от час, а сега по цяла вечер. Как гласът ти ме успокоява, колко си красива. Може ли да си онази мечтаната, която не очаквах.

Момиче, толкова силно те желая, влюбен съм в теб, но не мога да го изрека от страх. Дали нещо, така прекрасно като теб, би ме пожелало!

Всяка секунда без теб ме убива, искам да те целуна и да умра, за да не изпитам чувството самота. Искам да ти обясня всяко мое чувство и копнеж към теб.

Обичам те, искам да извикам и да ти го кажа. Изпитвам страх и не намирам думите, с които да ти обясня. Когато те погледна и забравям за всичко, влюбих се в теб и защо, не мога да го кажа! Но сега май те губя, заради което. Изгубих те заради страха от признаване на любовта си.

 

© Някой Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей Габи!Никога не е късно да кажеш ,,Обичам те" !Изгони сраха си и го направи.Дай на сърцето и душата си това,което заслужава!Поздрави и кураж!
Предложения
: ??:??