25.12.2019 г., 8:51 ч.

Бащини въздишки 

  Проза » Хумористична
398 1 12
2 мин за четене

Човек без проблеми не може. И най-вече с близките. Ето моята жена не миряса, докато не ме напъха в нейните си калъпни представи. И пак недоволна.

Вика ми снощи: „Абе, ти не разбираш ли? Май някой от нас е идиот!”. Пък аз галантно й опонирам: „Е, не, мила моя – ти никога не би се омъжила за идиот!”.

Но тя си е такава – праволинейна. Знае, че всичко ни е общо и го дели по принципа: половината е нейна, другата половина – обща.

Помня, когато се запознахме, си мислех, че тя ще е кратка спирка по дългия път, а аз ще съм локомотива, откриващ новата линия. Пък то ...

Не, не се оплаквам от брака. Макар че той е като Марс. Твърди се, че има живот, но никакви доказателства не са открити.

Какво, какво?... Кога за пръв път съм целунал? На петнадесет години...

Кое момиче? Ааа - момиче за пръв път целунах на двадесет години. А сега...

Моят син и пие, и пуши. Аз на неговите години... Ама знаеш ли, като се сетя какво правехме... я по-добре да си пие и пуши!

Но и той - жив бащичко! Доведе едно маце оня ден – ужас! В бузата бутанела, в носа – желязна обеца. С магнит ли я привлича, какво? Но я заведе на вилата за седмица. Да прекарал там отпуската и нея.

Е, важното е да внимава! Аз каквато бърза реакция имам...   Ако не беше така, досега десет деца да ги гледам! Я Херакъл – дванадесет подвига и нито едно бебе!

Важното е, че момчето ми е мъжко, хубаво, умно. И има с какво да излезе на нудисткия плаж! Дано и хубава жена си намери.

Защото за един мъж има три важни вещи в живота – колата, телевизора и жената... Да, да – знам, че жената не е вещ. По-лошо е!

А колко е трудно човек да загуби жена си! Трудно, много трудно! Не пропада и туй то!

Но да ми е жива и здрава, че да има кой да подпъхва юргана зад гърба ми. А аз да мия овреме и примерно чиниите. Щото за друго вече не ставам...

Обаче,  синът да е добре, че децата ще продължат дългата ни война на половете. Тая, дето мъжете все печелим битките, а я губим като цяло...

 

Коледно парти - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке!
  • Все жените виновни! А пък после си признавате, че...за нищо не ставате! Шегувам се, разбира се! Поздрави, забавлявах се с прекрасното чувство за хумор!
  • Благодаря, Ангелче!
    Честит празник!
  • Благодаря, Мариана!
    Хубави празници!
  • Благодаря, Лиа!
    Хубави празници!
  • Старши, винаги съм се чудила след някой твой текст, дали си повече гениален или банален...Но рутината върви ръка за ръка с нововъведенията, та... Честито Рождество Христово! За нас може и да е банална рутина,но преди 2019 години си е било гениално... Винаги с удоволствие чета духовитите ти текстове, в които лекия, тънак и саркастичен хумор, обърнат в двете посоки, като ин и ян, се прокрадва в ума ми и разчъвърка обонянието на мислите.
    И...едно банално, но добронамерено и чистосърдечно пожелание за дълголетие в борбата между половете. Хубави и спокойни празници!
  • Благодаря, Младене!
    Опитвам се.
  • Ама що пък - брак с идиот е нещо готино и интересно. Особено, ако е Идиот на Достоевски!
    Провокираш с текстовете си, Георги!
  • Благодаря, Денице!
  • Хах.. Това с половините е забавно 😁
  • Благодаря, Красе!
  • Готино Живи и здрави!
Предложения
: ??:??