28.11.2018 г., 13:06 ч.

Белият кон 

  Проза » Разкази, Хумористична
474 0 0
3 мин за четене

Тази творба се посвещава на всички жени, които все още таят в себе си малки момиченца и които са закърмени с приказки за Снежанки, Пепеляшки, пепелянки, Спящи красавици, джуджета и принцове.

 

Оня ден бял кон ми пресече пътя, още колко да го чакам тоя принц?

Коня малко дръглив ми се видя. 

Липсваше му половин ухо, понакуцваше леко и тук-таме нямаше грива - явно дърт, но все пак бял.

Е не снежно бял, като се замисля май малко сивееше нещо. 

Абе май си беше направо сив. 

Добре де!

Сив Кон ми пресече пътя,

поне братовчеда на принца не може ли?

Аз и без друго неща баш принцове, много са ми лигави едни. 

Не искам вани от мляко, шампанско и дълги перчеми. 

Е, не искам и да ми мирише на пот и на лук. 

 Малко по-скромно, ама малко!

Затова братовчед му ще чакам. 

Ама той нещо окъсня.

Тоя куция кон може ли да го е изхвърлил в някоя канавка? 

Ами сега ако братовчеда на принца вика за помощ със счупен крак от някое дере? А аз съм тръгнала да се оплаквам тука... 

Дали да не взема да звънна на 112? 

То си е сериозен проблем.. все пак човека се мъчи.  

Остави ме мене, аз ще изчакам. Ама ако го нападне нещо в това дере? Я някой вълк или прегладнял лисик, не дай си Боже мечка! Той с тоя счупен крак как ще се защитава? 

Те вярно, че ги учат от малки на фехтовка ама ако си е изтървал сабята докато е падал?

И какво, ще го изяде мечка?

И аз какво, ще изчакам да стана на 35 и ще си взема още две котки да се грижа за тях. Добре, ама как ще ги храня тия котки... те майчински за котка не дават...

Заплатата няма да ми стига, няма да си платя наема два, три месеца и ще ме изгонят навън на улицата. На студа, барабар с котките.. 

Аааааа не! Тая няма да я бъде! Звъня на 112!

  • Вие се свързахте с 112, какъв е вашият спешен случай?
  • Да! Един човек със счупен крак го нападна мечка, а мен ще ме изгонят на улицата с котките, моля ви се помогнете!!!
  • Така, госпожо успокойте се! Първо ми кажете вашите имена, на колко сте години и къде се намирате вие и този човек!
  • Мооляя вииии, не искам да живея на улицатаа! 
  • Госпожо, не разбирам и дума от това, което казвате!
  • Ч-о-в-е-к-а е със счупен крак и си е изтървал сабята а мечката сигурно вече го яде!
  • Къде се намира този човек?
  • Не знааааам!
  • Как се казва?
  • Не знааааам аз само коня му видях!
  • Мхм.. Госпожо на колко сте години?
  • ... и осем...
  • Моля? 
  • 28!
  • Аха.. да, ясно. Вие чакате принца сигурно? 
  • Ами нее.. братовчед му... заради коня... щото нали не е бял... Откъде разбрахте? 
  • Просто не сте първата която се обажда. Ама разбирате ли, трафик, явно пътува още човека.
  • Мхм, да, трафик, ами коня? Тоя кон на кого е? 
  • Ами явно е на брата на братовчеда на принца, ха-ха-ха!
  • Аха, явно!? Значи искам да подам сигнал относно куц, сив кон, който стресира жителите по улиците на града!
  • Мммх, дочуване, госпожо!
  • ................. 

 

 

© Десислава Данчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??