4.03.2009 г., 18:03 ч.

Безименно 

  Проза » Други
742 1 1
1 мин за четене

Тази нощ пълната луна пак изгря. Обградена от звезди, тя никога не е сама. Тя не знае що е самота. Винаги има до себе си все една звезда, която да ú прави компания в тъмната нощ. Никога не върви своя път сама. Никога не чувства що е болка. Всеки път щом я погледна, виждам теб. Твоите очи не могат да се сравнят със звездите, шума на вятъра не може да се сравни с твоя глас, който винаги ме успокояваше. Ето че краят на нощта дойде. Луната си отива заедно със звездите. Време е слънцето да изгрее. Но и то никога не е само. Има до себе си облаците. И то не знае що е самота. Все ще се намери едно облаче да го следва в неговия път. Топлите лъчи не могат да се сравнят с твоята топла прегръдка в студените дни. Ето че пак идва ред на луната. Щом слънцето, а след него и луната се появи, аз се чувствам все по-сама. Луната и звездите, слънцето и облаците, те представляват теб и мен. Но с една малка разлика - те са заедно, но ние вече не. Искам всичко да бъде както преди. Нека започнем всичко отначало.

© Тъмен ангел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми, мила. Много чувство си вложила.. Звучи адски самотно... :/ Недей да губиш надежда, обаче! Вгледай се за малко в себе си, и вместо да гледаш на Луната и Слънцето като на "обекти" (знам, че думата е някакси груба, обаче в момента не намирам тази, която търся), гледай на тях като на нещо, от което да вземеш пример.. обгради се с добри приятели, възхищавай се на природата и не губи надежда
    Поздрави и 6 от мен
Предложения
: ??:??