3.11.2019 г., 3:03 ч.

Безразличието на обществото ражда убийци 

  Проза » Разкази
627 1 2
1 мин за четене

В блока живееше жена, която пребиваше детето си от сутрин до вечер. Съседите бяха непрекъснато в кавги с нея. Двама човека се оплакаха в полицията, но учудващо за всички нищо не и направиха.                                                              Дори инстанциите до които пратиха писма и записи на писъците на детето ,не се позаинтересуваха сериозно.                                            Месеците се нижеха, крясъците продължаваха .Съседите свикнаха с тях и спряха да им правят впечатление. Те бяха част от всекидневието. Детенцето плачеше, но вече в ужасния си сърцераздирателен плач викаше на майка си „Мразя те“ и го повтаряше непрекъснато. Една вечер съседката чу мъжки глас да псува детенцето, което пищеше. Стори и се странно, защото знаеше, че майката на детето е сама. Реши да се обади на полицията. Докато чакаше да дойде, тя беше пуснала видеото си за да заснеме една кукумявка ,която беше кацнала до блока . От входа излезе мъж ,който не познаваше и тя неволно го записа. Полицията дойде ,но както винаги не направиха нищо. Съседката им каза :                                                                                                                                                                                          -Това ваше безхаберие ,към нещастието на детето ще го превърне в бъдеще със сигурност  в едно зло и отмъстително момиче!                                                                                                                                                                                      Полицаите само се засмяха и си тръгнаха.                                                                          Късно през нощта съседката чу отново как лудата майка крещеше.  Тя се доближи до прозореца и чу виковете                   - Не, не ,не ….                                                                                                                                                               После те заглъхнаха. След малко ,тя чу малкото момиченце да пее. Това беше много странно.     Сутринта излизайки за работа от апартамента ,тя видя, че момиченцето стоеше в коридора пред вратата на апартамента им.                                                                                                                                                                    - „Лельо ще ме  качите ли в асансьора ,защото ме е страх?“                                                            Жената се усмихна и се доближи до нея. Тогава с ужас  видя ,че детето беше цялото в кръв.  Тя бързо отвори вратата на апартамента им и влезе вътре. На всякъде имаше кръв, която водеше до спалнята.                          Там видя ужасната гледка на майката, която беше намушкана с нож в лицето. Изтича навън и хвана детето.                             -Кой направи това на майка ти? Кой я намуша с нож?                                                                                            -Аз –отговори тя съвсем спокойно.- вече няма да ме кара да правя неща, на лошия чичко и да ме бие заради него -след което запя отново своята песничка …                                                                                        

© Теодора Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Покъртителен, травматизиращ разказ! Отговаря ли на истината! Коя е причината за всичко това? Питам се, защо тази детска душа е избрала да отиде при тази майка! Защо властите са безразлични към подобни неща. Такива хора би трябвало да бъдат лекувани.
    Съвременното общество е отдалечило човечеството от нормалното. Вероятно Създателят не е предполагал докъде ще стигне Човекът. Отговорни са институциите, техниката, дивашката музика, някои предавания на радио и телевизия, литература /криминалистиката/. Фактът, че такива души идват на земята, показва, че князът / Сатаната/ - управител на Земята си върши своето пъклено дело и всъщност Земята е нещо като Ад... Може би не случайно е пратен или създаден този вирус...
    Моля за прошка автора, за горните редове. Има правото да ги изтрие.
  • Самата истина.
Предложения
: ??:??