23.03.2010 г., 16:06 ч.

Бивша и настояща 

  Проза
1091 0 5

Ето я - бившата хубавица, бивша купонджиийка и романтичка!

Наедряла в ханша, стиснала зъби, търка ли търка ваната в банята.

Ето я - бивша бунтарка, от всички различната...

Нещо се случи с нея... Какво? Ето какво!  Сбъдна мечтите си!

И сега търка ли търка ваната в банята...

Ето я - настоящата майка, горда съпруга и домакиня!

Ето я!  Тук е, а всъщност я няма...  Друга жена е...

Вечер си ляга без да мечтае, сбъдна отдавна всичките си мечти!

Господи, колко банално! Как се подхлъзна по тънкия лед от любов и романтика

и падна в капана на своите желания!

Ето я - търка ваната в банята и за нищо не мисли...

Толкова куха и празна отвътре е!

© Вилия Оуенс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Защо мислиш че съм казала "начална учителка"за да те обидя?Напротив,аз уважавам началните и учителите по принцип.Защо се палиш толкова?Уважавам мнението ти независимо какво е то.Всички хора сме различни-едни харесват едно,други друго.Не се заяждам,наистина,съжалявам че така си го разбрала.
  • Килър Куин,ти да не си начална учителка?Точно така критикуваш,като начална учителка.Така съм го почувствала,така съм го написала!Неочаквам всички да разберат какво точно съм имала предвид...И да,защо наистина е в проза?Абе май защото като почнах да го пиша си мислех да е в проза ама то какво излезе...
  • Ааа, страхотно е, тъжният рефрен с ваната е невероятно попадение... показва обречената цикличност на ежедневието.
    Усетих го този стих,с порастването...

    И ме подсети, че моята вана май е за търкане, също

    п.с. Защо е в проза???
  • Защо куха и празна...
    Аз съм бунтар и възрастта не ми пречи на нищо, че даже и търкането на ваната...
    Това, което се опитвам, е да отворя сетивта на седемгодишния си син... и успявам, усещам го ... същевременно продължавам да гребя с пълни шепи от живота
  • Кратко ,точно и ясно!!!
    Хареса ми...
    Поздрави!!!
Предложения
: ??:??