17.02.2010 г., 15:52 ч.

Бизнес 

  Проза » Разкази
437 0 0
1 мин за четене

Отминаха празниците... Каквото беше, беше. Имаше няколко дни с богати и пребогати даже находки, ама всичко приключи.
Тук-таме се намира останал по някой гнил мандаринов плод или скапан банан. Сух, мухлясал хляб,напазаруван в повече заради домашните пирове по Нова година все още се намира, ама той свършва най-напред. Просто тия от махалата, дето гледат животни с тоя, нашия бизнес, винаги минават първи... Каквото и да правиш, те са една крачка напред. Колко пъти съм се заричал да си трая, ама вече се не изържа... Ще става патаклама! Децата не можеш си изхрани заради кокошки и прасета на някои “колеги“... Ама какви хора има, бе! Взимат на човека и залъка от устата, джанъм. Много станахме, а обектите - малко. И все по-бедни откъм храна на туй отгоре. Седни тука и само гледай колко народ днеска ще мине да изпровери ей тия - вашите кошове... Че и ония - жълтите, дето са уж само за хартия и пластмаса. Знае ли се - може и там да се найде нещо - я коматче хляб, я... кой знае какво?!
Западна бизнесът, та отиде! Няма ги тия боклуци, като едно време... Няма!!!
 
Б. Калинов.04.01.2010г.
Пловдив

© Борис Калинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??